پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh P 501 - پرینتر LED
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر LED ریکو P 501

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: برای کاغذ A4 برابر با 43 برگ در دقیقه، برای کاغذ های دیگر برابر با 45 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر ریکو P 501

پرینتر یکی از تجهیزات پر کاربرد در اکثر ادارات، شرکت ها و سازمان ها است که نقش مهمی در با کیفیت انجام شدن کارهای آن مجموعه ایفا می کند. اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع نامرغوب باشد، مدام درگیر تعمیر یا شارژ کارتریج های آن خواهید بود و به این ترتیب ناچار به صرف هزینه های اضافی می شوید. یکی از پرینتر های با کیفیت و قابل اعتماد موجود در بازار پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh P 501 است که در دسته پرینتر های LED جای دارد و بالاترین کیفیت چاپ سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این پرینتر با ما همراه باشید.

معرفی چاپگر ریکو P 501

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر ریکو P 501

  • کیفیت عالی در چاپ سیاه و سفید

یکی از مهم ترین مشخصات پرینتر لیزری ریکو مدل Ricoh P 501 رزولوشن 1200*1200dpi  آن است که باعث ارائه کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید می شود. از این جهت خیالتان بابت وضوح و میزان خوانایی تصاویر و به خصوص متن های چاپ شده با این پرینتر لیزری کاملا راحت خواهد بود. لازم به ذکر است که چاپگر ریکو  Ricoh P 501قابلیت چاپ به هر دو صورت یک رو و دو رو(اتوماتیک) را دارد.

  • در کمترین زمان به اندازه دلخواه پرینت بگیرید

اگر علاوه بر کیفیت، سرعت چاپ نیز برایتان اهمیت دارد، پرینتر لیزری LED ریکو P 501 توقعات شما را به خوبی بر آورده می کند! سرعت چاپ های متوالی این پرینتر برابر با 43 برگ در دقیقه است که برای یک پرینتر رومیزی اداری سرعت قابل توجهی است! همچنین چاپگر LED ریکو مدل P 501 در هنگام راه اندازی نیز عملکرد مناسبی دارد و اولین خروجی پرینت را در عرض 5 ثانیه به شما ارائه می دهد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر ریکو P 501

  • از راه دور نیز فرمان چاپ را صادر کنید!

پشتیبانی از سرویس های ارائه دهنده خدمات پرینت از راه دور یکی دیگر از ویژگی های کاربردی پرینتر LED ریکو مدل P 501 است. با استفاده از این سرویس ها می توانید از هر موقعیت جغرافیایی که در آن حضور دارید و از طریق هر دستگاهی که در حال کار با آن هستید، فایل های خود را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال کنید و دستور چاپ آنها را صادر نمایید. از جمله این سرویس ها می توان از Apple AirPrint, Google Cloud Print, NFC, RICOH Smart Device Connector و Mopria نام برد.

از راه دور نیز فرمان چاپ را صادر کنید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر Ricoh P 501

  • ظرفیت بالا در ذخیره کاغذ

همانطور که اشاره شد پرینتر تک کاره ریکو مدل p 501 برای استفاده در حجم کاری متوسط ارائه شده و از این جهت از گنجایش کاغذ مطلوب بهره می برد. این پرینتر LED در حالت استاندارد دارای یک سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است. اگر تعداد این کاغذ برای پیش بردن کارهایتان کافی نیست. می توانید سه سینی 500 برگی دیگر را نیز به صورت اختیاری تهیه کرده و از آن در چاپگر استفاده کنید. بنابراین با استفاده از سینی اختیاری می توانید 2100 برگ را هم زمان در پرینتر قرار دهید.

لازم به ذکر است که انواع کاغذ شامل کاغذهای معمولی در سایز A4  و کوچکتر، بازیافتی، پانچ شده، از پیش چاپ شده، سربرگ دار، رنگی، ضخیم، نازک و پاکت نامه در این پرینتر قابل استفاده می باشد.

  • کارتریج مشکی مقاوم و با دوام

پرینتر ال ای دی ریکو مدل P 501 با تونر کارتریج مشکی مدل P501L و P501H سازگار است که متناسب با نیاز خود می توانید از یکی از آنها بهره ببرید. ظرفیت این تونر کارتریج ها به ترتیب 3000 برگ و 14000 برگ می باشد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید کارتریج با شماره 021-73027 تماس حاصل فرمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر Ricoh P 501

پرینتر لیزری تک کاره ریکو  Ricoh P 501

  • استفاده به صورت گروهی

پورت های ارتباطی پرینتر تک کاره ریکو RICOH P 501 از USB و اترنت تشکیل شده است که اتصال آن به دستگاه های دیگر شامل کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل را فراهم می آورند. همچنین این پرینتر سیاه و سفید ریکو از شبکه های کابلی پر سرعت پشتیبانی می کند و می توان از آن به صورت گروهی استفاده کرد. یکی از ویژگی های مهم این پرینتر امنیت بالای آن در هنگام اتصال به چند دستگاه به صورت همزمان است که باعث حفاظت کامل از اطلاعات شما می شود.

  • عملکرد نرم و روان و به دور از هنگی

در پایان باید به سخت افزار مناسب به کار رفته در پرینتر LED ریکو مدل P 501 اشاره کنیم که شامل پردازنده 1.3 گیگا هرتزی و حافظه 2 گیگا بایتی می شود. با توجه به این مشخصات می توانید از عملکرد سریع و روان پرینتر در اجرای فرمان های چاپ مطمئن باشید و با مشکلاتی نظیر کند شدن سیستم یا هنگی کمتر مواجه شوید.

عملکرد نرم و روان و به دور از هنگی

جمع بندی

در مجموع پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh P 501 با ویژگی هایی مانند سرعت و کیفیت چاپ عالی، سازگاری با تونر کارتریج های دارای دوام بالا و خوش ساخت یکی از بهترین پرینتر های لیزری سیاه و سفید است که برای استفاده های اداری و شرکتی مناسب می باشد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر LED ریکو P501 با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اقدام نمایید. همچنین سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

پرینتر لیزری تک کاره ریکو  Ricoh P 501





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 6 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی