پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh IM-C4500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر ریکو IM-C4500

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 45 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر سه کاره لیزری ریکو IM-C4500

پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh IM-C4500 یکی از انواع پرینتر های لیزری شرکت ریکو است که از قابلیت های پرینت، کپی و اسکن به صورت یک جا بهره می برد. این پرینتر برای استفاده در کسب و کارهای با حجم کاری متوسط طراحی شده و با بررسی قابلیت ها و کارایی های چاپگر سه کاره لیزری ریکو IM-C4500 می توان گفت که یکی از پرینتر های لیزری با دوام و قدرتمند موجود در بازار به شمار می آید.

امکان چاپ و کپی رنگی به هر دو صورت یک رو و دورو اتوماتیک، پشتیبانی از فناوری های کار با دستگاه از طریق اینترنت و مجهز بودن به صفحه نمایش لمسی بخشی از ویژگی های پرینتر لیزری رنگی ریکو مدل Ricoh IM-C4500 محسوب می شود.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری ریکو IM-C4500

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره ریکو IM-C4500

  • صدور فرمان چاپ حتی از راه دور

اگر امکان حضوری در کنار پرینتر لیزری ریکو برای شما مهیا نیست و احتیاج به چاپ فوری فایل های خود دارید، می توانید با بهره گیری از فناوری های Google Cloud Print, NFC , Apple AirPrint و Mopria عملیات چاپ را به آسانی انجام دهید. پرینتر سه کاره ریکو IM-C4500 از این فناوری ها پشتیبانی می کند و شما با ثبت پرینتر خود در سرویس های یاد شده قادر خواهید بود تا از طریق هر دستگاهی و از هرجایی که به اینترنت دسترسی دارید، فایل های خود را برای چاپ به پرینتر ریکو Ricoh IM-C4500 ارسال کنید.

از دیگر امکانات چاپگر سه کاره ریکو مدل Ricoh IM-C4500 توانایی آن در چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی حافظه های USB است. در این حالت تنها کافی است تا فلش مموری خود را به دستگاه وصل کنید و بدون نیاز به کامپیوتر یا لپ تاپ فایل های موجود بر روی این پرینتر لیزری را پرینت بگیرید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره ریکو IM-C4500

  • وضوح، شفافیت و کیفیت در چاپ

در رابطه با کیفیت پرینتر سه کاره لیزری ریکو IM-C4500 باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن چاپ این پرینتر ریکو برابر با 1200*1200dpi  در بهترین حالت است. تصاویر رنگی و متن های چاپ شده با پرینتر سه کاره ریکو مدل IM C4500 از وضوح، شفافیت و کیفیت مطلوبی برخوردارند.

همچنین پرینتر سه کاره ریکو  Ricoh IM-C4500اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 3.6 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی آن هم در چاپ سیاه و سفید و هم در چاپ رنگی به 45 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری بسیار مطلوب به نظر می رسد و به سریع تر پیش رفتن کارهای شما کمک زیادی می کند. در حالت کلی پرینتر لیزری اداری ریکو IM-C4500 قابلیت چاپ 50 هزار برگ در ماه را دارد و برای مصارف نیمه سنگین می توان بر روی آن حساب باز کرد.

  • قابلیت اسکن در بالاترین کیفیت

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید از پرینتر چند کاره ریکو IM-C4500 کمک بگیرید. از جمله ویژگی های این اسکنر باید به اسکن اسناد با رزولوشن 1200 dpi و ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت هایPDF  معمولی و قابل جستجو، JPEG و XPS اشاره کرد. همچنین این اسکنر قادر به ارسال فایل های خروجی به ایمیل، حافظه هایUSB  و حافظه SD CARD می باشد. لازم به ذکر است که اسکنر تعبیه شده در چاپگر چند کاره لیزری ریکو IM-C4500  قادر به انجام اسکن با سرعت 120 تصویر در دقیقه به صورت یک رو و 240 تصویر در دقیقه به صورت دو رو است.

قابلیت اسکن در بالاترین کیفیت

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh IM-C4500

  • ظرفیت چاپ در حجم بالا بر روی انواع کاغذ

پرینتر لیزری ریکو مدل Ricoh IM-C4500 به دو سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است و کاغذهایی با اندازه حداکثر A3 می توان در آن استفاده کرد. از آنجا که پرینتر لیزری A3 ریکو برای استفاده در حجم بالا طراحی شده، در صورت نیاز امکان استفاده از سینی اختیاری نیز وجود دارد که ظرفیت دستگاه را تا حداکثر 4700 برگ افزایش می دهد. شما می توانید از انواع کاغذ های معمولی در سایز A4 و A3، کاغذهای نازک، ضخیم، پانچ شده، از پیش پرینت شده، بازیافتی، مقوای نازک، کاغذ سربرگ دار، رنگی در پرینتر اداری ریکو Ricoh IM-C4500 متناسب با نیاز خود استفاده کنید. بنابراین برای انجام پرینت و کپی در حجم بالا بسیار مناسب می باشد و خیال شما را از داشتن یک پرینتر سه کاره حرفه ای راحت می کند.

  • سازگاری با تونر کارتریج هایی مقاوم و با دوام

پرینتر لیزری رنگی ریکو Ricoh IM-C4500 از یک تونر مشکی با ظرفیت 33 هزار برگ و سه تونر رنگی با ظرفیت 22500 برگ بهره برده که تا مدت ها شما را از صرف هزینه برای شارژ یا تعویض آنها بی نیاز می کند همچنین این تونر کارتریج ها از کیفیتی عالی برخوردارند و در طول مدت استفاده از آنها با مشکلاتی مانند افت کیفیت در چاپ یا خشک شدن تونر کارتریج مواجه نخواهید شد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh IM-C4500

پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh IM-C4500

  • کیفیتی عالی در تهیه کپی

با استفاده از پرینتر چندکاره لیزری ریکو Ricoh IM-C4500  قادر به تهیه کپی از اسناد با رزولوشن 600 * 600 dpi  و با سرعت 45 کپی در دقیقه خواهید بود. این دستگاه قادر به انجام حداکثر 999 کپی و قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی یا کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد را در اختیار شما می گذارد.

  • سخت افزاری قدرتمند

در چاپگر لیزری رنگی ریکو Ricoh IM-C4500 سخت افزار مناسبی به کار رفته که باعث می شود تا این پرینتر چند کاره در حین استفاده با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن مواجه نشود. این سخت افزار شامل پردازنده با سرعت 1.6 گیگا هرتز و حافظه رم 2 گیگابایت که قابلیت ارتقا به 320 گیگا بایت را دارد می باشد که عملکردی سریع و روان را برای شما به ارمغان می آورد.

سخت افزاری قدرتمند

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh IM-C4500 را با توجه به چند کاره بودن و کیفیت عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی یکی از پرینترهای مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ها دانست. این پرینتر برای حجم کاری متوسط عرضه شده و با سرعت مطلوب، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

شما می توانید پرینتر لیزری 3 کاره ریکو Ricoh IM-C4500 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت پرینتر لیزری رنگی و همچنین نحوه خرید پرینتر چند کاره ریکو Ricoh IM-C4500 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh IM-C4500





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 6 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی