پاور بانک ریمکس Remax Proda PPP-13 Kinzy با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک ریمکس Proda PPP-13 Kinzy

وزن: 200 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Proda PPP-13 Kinzy

شرکت ریمکس را می توان یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید انواع تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر دانست که محصولاتی خوش ساخت، با کیفیت و با قیمت مناسب را به بازار می کند. از جمله محصولات این شرکت باید به پاور بانک ریمکس Remax Proda PPP-13 Kinzy با ظرفیت 10000 میلی آمپر این اشاره کنیم که تمام انتظارات شما از یک پاوربانک قوی و مرغوب برآورده می کند! با استفاده از این پاوربانک دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید و با خیالی راحت به کارهای روزمره تان بپردازید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Proda PPP-13 Kinzy

  • دارای طراحی ظاهری زیبا در رنگ های متنوع

پاوربانک ریمکس Proda PPP-13 Kinzy با وزن 200 گرم و ضخامت فقط 12 میلی متری خود یکی از پاوربانک های مناسب برای حمل و جابجایی به حساب می آید. به طوری که می توانید آن را در کوله پشتی، کیف دستی یا ساک ورزشی خود گذاشته و به آسانی به مکان های مختلف حمل کنید. این پاوربانک جیبی ریمکس دارای رنگ بندی نیز هست و امکان انتخاب رنگ دلخواهتان از میان رنگ های طلایی، صورتی، مشکی و خاکستری وجود دارد.

دارای طراحی ظاهری زیبا در رنگ های متنوع

بدنه شارژر همراه ریمکس Proda PPP-13 Kinzy از آلومینیوم ساخته شده و به صورت براق طراحی شده است. این پاوربانک دارای مقاومتی عالی در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و افتادن روی زمین، وارد آمدن ضربه یا فشار بیش از حد می باشد. همچنین خط و خش، گرد و غبار، اثر انگشت و لکه های چربی به آسانی بر روی بدنه آن باقی نمی ماند.

  • ظرفیت شارژگیری مناسب چندین بار شارژ کردن گوشی

ظرفیت شارژگیری مناسب چندین بار شارژ کردن گوشی

ظرفیت باتری پاور بانک ریمکس Proda PPP-13 Kinzy برابر با 10000 میلی آمپر است و می توان از آن برای سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) استفاده نمود. طرفیت این پاوربانک به خوبی از عهده وظایف معمولی و روزمره بر می آید و خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی تان راحت می کند!

پاور بانک ریمکس Remax Proda PPP-13 Kinzy با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • شارژ همزمان دو دستگاه با سرعتی بالاتر

شارژ همزمان دو دستگاه با سرعتی بالاتر

برای شارژ دستگاه مورد نظرتان با پاور بانک 10000 میلی آمپری ریمکس Proda PPP-13 Kinzy باید از دو پورت USB موجود بر روی بدنه آن استفاده نمایید. شدت جریان خروجی این پورت ها 2.0 و 2.1 آمپر است و علاوه بر شارژ گوشی، می توان از آنها برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه بهره برد. لازم به ذکر است که با این پاوربانک می توانید دو دستگاه را به صورت هم زمان شارژ نمایید. برای شارژ یک گوشی موبایل با سرعت معمولی، معمولاً شدت جریان 1.0 آمپری کفایت می کند. از آنجا که شدت جریان خروجی پاوربانک دو پورت ریمکس Proda PPP-13 Kinzy از این مقدار بیشتر است، سرعت شارژدهی آن نیز برای شارژ گوشی بالاتر خواهد بود.

  • از میزان شارژ باقی مانده مطلع شوید

از میزان شارژ باقی مانده مطلع شوید

باتری پاور بانک ریمکس مدل Proda PPP-13 Kinzy از طریق پورت micro USB آن قابل شارژ شدن است. شدت جریان ورودی این پورت 1.5 آمپر می باشد و سرعتی نسبتاً قابل قبول در شارژگیری را ارائه می دهد. بر روی بدنه این پاوربانک نشانگرهای LED نیز موجود هستند که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک مطلع شوید.

  • محافظت از دستگاه در حال شارژ

محافظت از دستگاه در حال شارژ

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی پاوربانک ریمکس Proda PPP-13 Kinzy امکان شارژ ایمن آن است. به این معنا که این پاوربانک در برابر اختلالاتی مانند تخلیه شارژ باتری، گرم شدن، اتصال کوتاه، نوسان ولتاژ و شدت جریان و شارژ بیش از حد مقاوم است و از دستگاه های متصل به آن در هنگام شارژ شدن به طور کامل محافظت می کند.

جمع بندی

پاور بانک ریمکس Remax Proda PPP-13 Kinzy با ظرفیت 10000 میلی آمپر با داشتن سرعت و کیفیت عالی در شارژدهی برای کاربرانی که در طول روز چندین بار به شارژ باتری گوشی خود نیاز پیدا می کنند، انتخاب ایده آلی است.

پاور بانک ریمکس Remax Proda PPP-13 Kinzy با ظرفیت 10000 میلی آمپر

چنانچه قصد  خرید پاوربانک را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاوربانک ریمکس 1000 میلی آمپر را به شما ارائه دهند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این پاوربانک در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان راهنمایی نمایید.

پاور بانک ریمکس Remax Proda PPP-13 Kinzy با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 6 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی