ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C452
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C452

رنگ: مشکی، آبی، زرد، قرمز

نوع تکنولوژی: لیزری

دستگاه های سازگار: دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C452

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال C452

کیفیت چاپ پرینتر و دستگاه کپی تا حد زیادی به مواد مصرفی مورد استفاده در آنها بستگی دارد. اگر کارتریج تونر مورد استفاده شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، با مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان مواجه خواهید شد. همچنین باید توجه داشته باشید که کارتریج تونر با مدل دستگاه مورد استفاده سازگاری داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است به عملکرد دستگاه آسیب هایی جدی وارد شود که البته دستگاه های ساخت شرکت کونیکا مینولتا نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال C452

اگر از دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub C452 استفاده می کنید، باید کارتریج تونر های سازگار با آن را تهیه نمایید. در این دستگاه کارتریج تونر های TN413K در رنگ مشکی، TN613C در رنگ آبی، TN613M در رنگ قرمز و TN613Y در رنگ زرد قابل استفاده می باشند که شما می توانید این کارتریج تونر ها را تحت عنوان «ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C452» تهیه نمایید.

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال C452

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C452

  • کیفیت چاپ عالی در کنار ظرفیت بالا

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C452 کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد و باعث چاپ با کیفیت و واضح متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی می شود. پس با استفاده از این تونر کارتریج ها بالاترین کیفیت و وضوح در چاپ را تجربه کنید!

کیفیت چاپ عالی در کنار ظرفیت بالا

ظرفیت چاپ تونر کارتریج مشکی به کار رفته در ست 4 رنگ کارتریج تونر کونیکا مینولتا C452 برابر با 45000 برگ و ظرفیت چاپ تونر کارتریج های رنگی آن برابر با 30000 برگ است. از این جهت در صورت استفاده از آنها برای مدتی طولانی نیازی به تعویض تونر کارتریج نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید از دستگاه کپی خود استفاده کنید.

جمع بندی

در مجموع ست چهار رنگ کارتریج تونر کونیکا مینولتا C452 با ویژگی هایی مانند کیفیت عالی در چاپ و ظرفیت بالا برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و تجربه ای بی نظیر از کار با دستگاه کپی کونیکا مینولتا مدل C452 را برایتان رقم می زند.

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C452

شما می توانید ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C452 (شامل یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی) را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ست کارتریج تونر را به شما ارائه دهند.

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C452





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 6 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی