.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دستگاه پرفراژ چک یکی از لوازمی که به عنوان ماشین های اداری محسوب می شوند. معنی لغت پرفراژ چیست؟ یعنی سوراخ های ریز متوالی که به شکل خطی هستند و از این طریق کاغذ به راحتی از محل پرفراز جدا می شود.

دستگاه پرفراژ چک برقی یا checkwriter یک نوع دستگاهی است که برای چاپ عمیق و غیر قابل جعل و دستکاری ارقام چک و اسناد مهم استفاده می شود. پرفراز چک برقی در دو نوع شامل دستگاه پرفراژ چک دستی و دستگاه پرفراژ چک برقی دسته بندی می شوند.

خرید پرفراژ چک برقی

خرید پرفراژ چک برقی

دستگاه های پرفراژچک برقی در واقع دستگاهی است که قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد و دارای سرعت و دقت بالایی می باشد. دستگاه های پرفراژ چک دستی دارای هزینه کمتری هستند و نیازی به اتصلا به برق ندارند و در زمانی که برق وجود ندارد و یا عدم دسترسی به جریان برق وجود ندارد در این شرایط می توانند مفید باشند.

دستگاه های پرفراژ چک برقی به دستگاه های پرینتربسیار شبیه هستند این نوع دستگاه ها از تکنولوژی چاپ عمیق برای افزایش امنیت استفاده می کنند و جوهر آن ها به وسیله کارتریجقابل تعویض انجام می شود. پرفراژچک برقی بیشتر در ادارات دولتی، بانک ها، شرکت های خصوصی و تولیدی های بزرگ از این دستگاه استفاده می کنند.

پرفراژچک برقی از لحاظ عملکرد بسیار ساده است و بدون هیچ گونه دخالت دستی همه ی کارها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. نحوه کار کردن با دستگاه پرفراژ چک برقی به این صورت است که اول چک را داخل دستگاه می گذاریم و در مرحله بعد مبلغ چک را تایپ می کنیم و در نهایت دستور چاپ را به دستگاه می دهیم. این یکی از مدل های دستگاه پرفراژ چک برقی است که شما باید ارقام و تاریخ و .... را در رایانه تایپ کنید و دستور چاپ را به این طریق داده شود.

برای خرید پرفراژ چک برقی مهم ترین ویژگی ها شامل : انتخاب نوع دستگاه بر حسب میزان بودجه، تعداد کارکاترهایی که دستگاه پشتیبانی می کند، دارا بودن ماشین حساب برای تسریع در امور بانکی جهت جمع ارقام چک مواردی هستند که باید مدنظر داشته باشید.

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

 

 





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی