پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C840DN
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری تک کاره ریکو SP C840DN

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ مشکی و رنگی: 45 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C840DN

شرکت ژاپنی ریکو یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع پرینتر و مواد مصرفی آن است که محصولات آن همواره از بالاترین کیفیت در ساخت و عملکرد برخوردار بوده اند. از جمله محصولات این شرکت باید به پرینتر ریکو مدل Ricoh SP C840DN اشاره کنیم که در دسته پرینترهای لیزری جای دارد و از قابلیت پرینت به صورت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است. این پرینتر برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای کوچک با حجم کاری کم عرضه شده و کیفیتی عالی در عملکرد را به شما ارائه می دهد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C840DN

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP C840DN

  • چاپ لیزری رنگی با بالاترین کیفیت

اگر به دنبال پرینتری هستید که بالاترین کیفیت در چاپ رنگی و سیاه و سفید را ارائه دهد، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C840DN انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی را با وضوحی عالی چاپ می کند. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با بالاترین میزان خوانایی و کیفیت به روی کاغذ منتقل می شوند. چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C840DN قادر به چاپ بر روی برگه A3 نیز هست و از آن می توان برای چاپ در ابعاد بزرگ نیز بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP C840DN

  • بالاترین سرعت در چاپ را تجربه کنید!

پرینتر تک کاره ریکو SP C840DN هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی از سرعت مناسبی برخوردار بوده و می توان آن را یکی از پرینترهای پُر سرعت دانست. این پرینتر در کمتر از 22 ثانیه از زمان روشن کردن دستگاه گرم می شود و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 4 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 5.7 ثانیه به شما ارائه می دهد. پس از آن چاپگر تک کاره ریکو SP C840DN قادر به چاپ 45 برگ در دقیقه می باشد که برای یک پرینتر اداری سرعت کاملاً قابل قبولی به نظر می رسد. پس با استفاده از پرینتر اداری ریکو SP C840DN سرعت در چاپ را تجربه کنید و کارهایتان را سریع تر به پیش ببرید!

در پرینتر لیزری ریکو SP C840DN از یک پردازنده مرکزی 1.75 گیگاهرتزی ساخت اینتل و حافظه رم با ظرفیت 2 گیگابایت استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری در کنار یکدیگر عملکردی سریع و روان را ارائه می دهند و از هنگی یا کند شدن سیستم در حین کار کردن با پرینتر خبری نخواهد بود!

بالاترین سرعت در چاپ را تجربه کنید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP C840DN

  • تونر کارتریج هایی با کیفیت چاپ عالی

یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی از مدل SP C840A در پرینتر تک کاره لیزری ریکو مدل Ricoh SP C840DN قابل استفاده هستند. این تونر کارتریج ها از کیفیت چاپی عالی برخوردارند و موارد چاپ شده با آنها دارای ماندگاری بسیار بالایی بوده و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود. ظرفیت چاپ تونر کارتریج مشکی به کار رفته در این پرینتر لیزری، 43000 برگ و ظرفیت تونر کارتریج های رنگی آن 34000 برگ می باشد و برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض یا سرویس آنها نخواهید بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP C840DN

  • پشتیبانی از سینی های کاغذ اختیاری با گنجایش زیاد

در حالت استاندارد چاپگر لیزری رنگی ریکو SP C840DN به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای دو سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی می باشد. این پرینتر قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذهای ورودی را دارد و شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای گلاسه، از پیش چاپ شده، دارای ضخامت کم، سربرگ دار، رنگی، بازیافتی، کارت پستال، کاغذهای مخصوص چاپ بروشور، پاکت نامه و لیبل در سینی های آن استفاده نمایید.

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری Ricoh SP C840DN پشتیبانی آن از سینی های اختیاری پُرظرفیت است. این پرینتر از دو سینی 550 برگی یا دو سینی بزرگ 1500 برگی و 2000 برگی دیگر به صورت اختیاری نیز پشتیبانی می کند که در صورت تهیه آنها دیگر نیازی به قرار دادن چندباره کاغذ در دستگاه، به خصوص در هنگام انجام چاپ های متوالی نخواهید داشت. توجه داشته باشید که پرینتر لیزری A3 ریکو SP C840DN دارای حداکثر گنجایش 4700 برگ است و امکان استفاده از تمام سینی های اختیاری ذکر شده در کنار یکدیگر در آن وجود ندارد.

پشتیبانی از سینی های کاغذ اختیاری با گنجایش زیاد

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C840DN

  • صفحه نمایش بزرگ، رنگی و تمام لمسی

صفحه نمایش 10.1 اینچی رنگی و تمام لمسی پرینتر تک کاره ریکو SP C840DN کار با آن را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار راحت کرده است! این صفحه نمایش از چنان رابط کاربری آسانی بهره می برد که در هنگام کار با آن حس استفاده از یک تبلت به شما دست می دهد!

از ویژگی های نمایشگر پرینتر لیزری اداری ریکو SP C840DN می توان به تعبیه پورت USB 2.0 و شیار کارت حافظه بر روی بدنه آن اشاره کرد. شما می توانید با اتصال فلش مموری یا کارت حافظه SD خود به این درگاه ها، فایل های موجود بر روی آنها را چاپ کنید. در این حالت عمل چاپ به صورت مستقیم و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر، از روی فلش مموری یا کارت حافظه انجام می شود.

صفحه نمایش بزرگ، رنگی و تمام لمسی

  • قابلیت استفاده در شبکه های کابلی

بر روی بدنه پرینتر تحت شبکه ریکو SP C840DN پورت های USB تعبیه شده که برای اتصال پرینتر به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از این پرینتر می توان در قالب شبکه های کابلی نیز بهره برد. در این حالت از طریق چند دستگاه مختلف می توان به صورت هم زمان به پرینتر دسترسی داشت و از آن به صورت گروهی استفاده کرد.

قابلیت استفاده در شبکه های کابلی

جمع بندی

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C840DN برای آن دسته از کاربرانی طراحی و عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ رنگی هستند و به چاپ در ابعاد بزرگ (حداکثر A3) در کسب و کار روزمره خود نیاز دارند. این پرینتر تک کاره عملکردی بسیار مناسب در حین چاپ سیاه و سفید و رنگی از خود نشان می دهد و به طور کامل می توان بر روی آن برای چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی حساب باز کرد.

شرکت ایده برتر پارسیان چاپگر لیزری رنگی ریکو SP C840DN را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری را دارید، می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری تک کاره را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر لیزری خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کرده و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C840DN





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 7 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی