ترازو آشپزخانه متئو Matheo KS 500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازو آشپزخانه متئو KS 500

دقت وزن گیری: یک گرم 

ظرفیت: 5 کیلوگرم 

قابلیت تبدیل واحد: دارد

قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه متئو KS 500

اگر به آشپزی و شیرینی پزی علاقه مندید، ترازو آشپزخانه متئو Matheo KS 500 کاملاً به کار شما خواهد آمد. این ترازو آشپزخانه با دقتی بسیار عالی در اندازه گیری وزن مواد غذایی و حجم مایعات، لذت یک آشپزی حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد! ترازوی آشپزخانه متئو KS 500 در دسته ترازوهای آشپزخانه دیجیتال جای دارد و برای استفاده در آشپزخانه های خانگی یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه متئو KS 500

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی

ترازو آشپزخانه متئو مدل KS 500 به شکل کاملاً تخت طراحی شده و سطح آن از چوب بامبو ساخته شده است. استفاده از چوب بامبو در ساخت این ترازو هم باعث زیبایی و جذابیت ظاهری آن شده و هم به افزایش طول عمر آن کمک زیادی می کند. به طوری که می توان گفت که ترازوی آشپزخانه خانگی متئو KS 500 دوام بالایی در شرایط محیطیِ آشپزخانه دارد و دما و رطوبت زیاد، ضربه، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع کم به آن آسیب نمی رسانند. پس اگر به ترازویی هستید که استفاده از آن جلوه ای زیبا به محیط آشپزخانه شما ببخشید، ترازو آشپزخانه متئو KS 500 برای شما طراحی شده است!

  • از وزن دقیق مواد غذایی اطمینان داشته باشید!

یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب یک ترازوی آشپزخانه میزان دقت آن است. اگر ترازوی مورد استفاده شما دقیق نباشد و وزن مواد غذایی مورد استفاده تان را به درستی نمایش ندهد، مسلماً تأثیر منفی زیادی بر آشپزی شما خواهد داشت. ترازو آشپزخانه دیجیتال متئو KS 500 با دقت یک گرمی خود کمترین میزان خطا در اندازه گیری وزن مواد غذایی را ارائه می دهد و شما را از وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده آگاه می کند! این ترازو ظرفیت اندازه گیری حداکثر 5 کیلوگرم را دارد و به طور کامل می توان بر روی آن برای استفاده در آشپزخانه منازل حساب باز کرد.

از وزن دقیق مواد غذایی اطمینان داشته باشید!

  • قابلیت اندازه گیری حجم مایعات

از دیگر قابلیت های کاربردی ترازو آشپزخانه 5 کیلویی متئو KS 500 باید به امکان اندازه گیری حجم مایعاتی مانند آب و شیر با آن اشاره کنیم. شما می توانید از طریق دکمه MODE حالت کارکرد ترازو را از اندازه گیری وزن به حجم تغییر داده و حجم مایعات مورد نظرتان را با واحد میلی لیتر سنجش نمایید. لازم به ذکر است که ترازو خانگی متئو KS 500 به یک صفحه نمایش LCD با ابعاد 66 * 29 میلی متر مجهز بوده و اعداد را متناسب با واحد اندازه گیری انتخابی شما نمایش می دهد.

قابلیت اندازه گیری حجم مایعات

ترازو آشپزخانه متئو Matheo KS 500

  • اندازه گیری وزن خالص مواد غذایی بدون احتساب وزن ظرف

از آنجا که سطح ترازو خانگی دیجیتال متئو KS 500 به صورت کاملاً تخت طراحی شده، برای اندازه گیری وزن موادی مانند آرد، سفیده و زرده تخم مرغ، سبزی های خرد شده و مایعات نیاز به استفاده از ظرف دارید. برای اینکه وزن ظرف خللی در اندازه گیری وزن مواد غذایی ایجاد نکند، ترازو آشپزخانه صفحه ای متئو KS 500 به قابلیت تنظیم صفر مجهز شده است. به این صورت که اگر ابتدا ظرف را بر روی صفحه ترازو بگذارید و سپس دکمه ZERO موجود بر روی بدنه ترازو را فشار دهید، وزن ظرف که بر روی نمایشگر نشان داده شده صفر می شود و با قرار دادن ماده غذایی درون ظرف، وزن خالص آن بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز ترازو آشپزخانه متئو KS 500 از دو عدد باتری 1.5 ولتی نیم قلمی تأمین می شود.

اندازه گیری وزن خالص مواد غذایی بدون احتساب وزن ظرف

جمع بندی

ترازو آشپزخانه متئو Matheo KS 500 با ویژگی هایی مانند دقتی عالی در اندازه گیری وزن و حجم، طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساختی بسیار مطلوب هر آنچه را که از یک ترازوی آشپزخانه با کیفیت انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد.

شرکت ایده برتر پارسیان ترازو آشپزخانه دیجیتال متئو KS 500 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید ترازوی آشپزخانه را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر شما را در زمینه قیمت انواع ترازوی آشپزخانه و نحوه خرید آن راهنمایی کنند. همچنین اگر پیش از این از ترازو آشپزخانه متئو KS 500 استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ترازوی آشپزخانه مورد نظرشان کمک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی