شارژر فندکی اوریکو Orico UCF-2U
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی اوریکو UCF-2U

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: دارای یک پورت USB 2.0 و یک پورت USB Type-C

سازگار با: موبایل، تبلت، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCF-2U

 شارژر فندکی وسیله ای است که در قسمت فندک ماشین نصب می شود و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان برق مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. بنابراین اگر در طول روز ساعات زیادی را به رانندگی سپری می کنید، یک شارژر فندکی با کیفیت، کاملاً به کار شما خواهد آمد. انواع مختلفی از شارژرهای فندکی در بازار موجود است که از جمله با کیفیت ترین آنها باید به شارژر فندکی اوریکو Orico UCF-2U اشاره کنیم. این شارژر فندکی با قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان و سرعت عالی در شارژدهی یک انتخاب فوق العاده برای استفاده در خودروی شما خواهد بود!

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCF-2U

  • مجهز به پورت USB Type-C

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCF-2U دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ کردن دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به شما می دهد. مشخصه ای که باعث تمایز این شارژر فندکی با دیگر شارژهای فندکی موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به پورت USB Type-C است. این پورت باعث افزایش کارایی شارژر فندکی تایپ سی اوریکو UCF-2U شده و به شما اجازه می دهد تا دستگاه هایی مانند مک بوک، نوت بوک و گوشی های اندرویدی پرچم دار را نیز با آن شارژ کنید. به طور کلی شارژر فندکی خودرو اوریکو UCF-2U برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دیگر دستگاه های دیجیتال کاربرد دارد. لازم به ذکر است که پورت دیگر این شارژر فندکی از نوع USB 2.0 است.

مجهز به پورت USB Type-C

  • سرعتی عالی در شارژدهی

شدت جریان خروجی پورت USB 2.0 شارژر فندکی دو پورت اوریکو UCF-2U برابر با 2.4 آمپر و شدت جریان خروجی پورت USB Type-C آن برابر با 3.1 آمپر است و از این جهت می توان از سرعت عالی شارژدهی این محصول اطمینان کامل داشت! بنابراین دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدتی طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های خود نیست و کارهایتان با سرعت بالاتری به پیش خواهد رفت!

سرعتی عالی در شارژدهی

شارژر فندکی اوریکو Orico UCF-2U

  • زیبا، شیک، با دوام

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCF-2U از تلفیقی از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و یکی از شارژرهای مقاوم و با دوام موجود در بازار است. این شارژر فندکی به خوبی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار بیش از حد، خراشیدگی و رها شدن از دست و برخورد با زمین دوام می آورد و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. همچنین شارژر فندکی اوریکو UCF-2U از طراحی ظاهری شیک و زیبایی نیز بهره می برد. بافت ظریف به کار رفته در این شارژر فندکی زیبایی خاصی به آن بخشیده و به جذاب تر شدن فضای داخلی خودروی شما کمک زیادی می کند. بر روی بدنه شارژر فندکی خودرو اوریکو UCF-2U یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک ماشین روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق در آن آگاه می کند.

زیبا، شیک، با دوام

جمع بندی

شارژر فندکی اوریکو Orico UCF-2U برای آن دسته از کاربرانی طراحی و عرضه شده که به دنبال سرعتی عالی در شارژ شدن دستگاه های خود (به خصوص گوشی موبایل) در حین رانندگی هستند. این شارژر فندکی با دوام و استحکام بالا، قابلیت شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال و مجهز بودن به پورت USB Type-C یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شماست.

شارژر فندکی اوریکو Orico UCF-2U

شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت شارژر فندکی موبایل اوریکو UCF-2U و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از این محصول را دارید، می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان کمک نمایید.

شارژر فندکی اوریکو Orico UCF-2U





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی