ماشین حساب دلی Deli W39221
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب دلی W39221

تعداد ارقام: 8 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی W39221

ماشین حساب دلی Deli W39221 یکی از ماشین حساب های ساده تولید شرکت دلی می باشد که برای استفاده های دانش آموزی و انجام محاسبات روزمره به بازار عرضه شده است. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری زیبا، ابعاد جمع و جور و کیفیت ساخت عالی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. پس اگر قصد خرید ماشین حساب دارید و بودجه زیادی نیز برای این کار در نظر نگرفته اید، ماشین حساب دلی مدل W39221 را مد نظر داشته باشید.

  • ارائه در رنگ های متنوع و جذاب، طراحی ظاهری زیبا

ماشین حساب ساده کوچک دلی W39221 برای آن دسته کاربرانی ارائه شده که به دنبال یک محصول زیبا و جذاب هستند. این ماشین حساب در ابعاد 100*50*20 میلی متر و وزن 150 گرم عرضه شده و فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند. همچنین این ماشین حساب از قابلیت حمل و جابجایی آسانی برخوردار است و به راحتی می توانید آن را به محل کار یا تحصیل خود حمل کنید.

لبه های بدنه ماشین حساب جیبی دلی W39221 به شکل گرد طراحی شده اند و این موضوع باعث زیباتر شدن جلوه ظاهری آن شده است. همچنین این ماشین حساب دارای رنگ بندی متنوع و جذابی نیز هست و می توانید مطابق با سلیقه خود، رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.

  • مناسب برای انجام محاسبات روزانه

ماشین حساب ساده دلی W39221 برای انجام محاسبات عادی و روزمره طراحی شده و نباید از آن انتظار محاسبات سنگین و پیچیده را داشت. این ماشین حساب قابلیت هایی مانند کار با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد را در اختیار شما می گذارد. علاوه بر این، ماشین حساب دلی W39221 دارای دکمه های M+، M- و MRC نیز هست و به شما اجازه می دهد تا اعداد مورد نظرتان را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان استفاده کنید.

صفحه نمایش ماشین حساب دلی W39221 از نوع 8 رقمی است و از ابعاد مناسبی نسبت به ابعاد کلی دستگاه برخوردار می باشد. این نمایشگر قابلیت نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده سه تایی را در اختیار شما می گذارد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی W39221

ماشين حساب دلی Deli W39221

  • دکمه های نرم و روان

مشخصه دیگر ماشین حساب ساده دلی W39221 مجهز بودن آن به دکمه هایی با کیفیت است. این دکمه ها عملکرد نرم و روانی دارند و باعث می شوند تا در صورت استفاده طولانی مدت از ماشین حساب، احساس خستگی و ناراحتی به انگشتان شما دست ندهد. البته فاصله دکمه های ماشین حساب دلی W39221 از یکدیگر نسبتاً کم است و در هنگام وارد کردن ارقام باید دقت بالایی داشته باشید.

  • تأمین انرژی هم از باتری و هم از نور محیط

ماشین حساب جیبی دلی W39221 به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد. این ماشین حساب به پنل نوری مجهز است و در طول روز و در محیط های روشن انرژی مورد نیاز خود را از نور محیط تأمین می کند. به این صورت باتری به کار رفته در آن دوام بالایی خواهد داشت و برای ماه ها نیازی به تعویض آن پیدا نخواهید کرد.

همچنین اگر برای چند دقیقه از ماشین حساب دلی W39221 استفاده نکنید، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و به این ترتیب در مصرف باتری آن صرفه جویی می شود.

تأمین انرژی هم از باتری و هم از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب دلی Deli W39221 را در مجموع می توان یک ماشین حساب با کیفیت، خوش ساخت، زیبا و مناسب مصارف دانش آموزی و روزمره دانست که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب دلی W39221 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب را به شما ارائه دهند.

ماشین حساب دلی Deli W39259





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی