ماشین حساب سیتیزن Citizen LC-110N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب سیتیزن LC-110N

تعداد ارقام: 8 رقم

منبع تغذیه: باتری GP189 

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن LC-110N

با استفاده از ماشین حساب سیتیزن Citizen LC-110N در هر لحظه از طول روز قادر به انجام محاسبات ریاضی مورد نظر خواهید بود! این ماشین حساب از جمله ماشین حساب های جیبی موجود در بازار است و با ویژگی هایی مانند وزن سبک و ابعاد جمع و جور، کیفیت ساخت مطلوب و امکان انجام محاسبات روزمره توانسته به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند. برای آشنایی با مشخصات ماشین حساب سیتیزن مدل LC-110N با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن LC-110N

  • قابلیت انجام محاسبات روزمره

اگر در کسب و کار و فعالیت های روزانه تان به انجام محاسبات سنگین و پیچیده نیازی دارید، صرف هزینه های زیاد برای خرید ماشین حساب های پیشرفته برای شما چندان منطقی به نظر نمی رسد. در عوض شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر، ماشین حساب جیبی سیتیزن LC-110N را تهیه کرده و از آن برای پیش بردن کارهایتان استفاده نمایید! این ماشین حساب قابلیت هایی مانند انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد را در اختیار شما می گذارد و گزینه ای ایده آل برای انجام محاسبات عادی و روزمره به شمار می آید.

قابلیت انجام محاسبات روزمره

  • مشخصات صفحه نمایش

ماشین حساب ساده سیتیزن LC-110N دارای یک صفحه نمایش 8 رقمی هم می باشد که از ابعاد مناسبی به نسبت ابعاد کلی ماشین حساب برخوردار است. لازم به ذکر است که امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش اعداد به صورت تفکیک شده سه تایی بر روی این نمایشگر وجود دارد.

مشخصات صفحه نمایش

  • مجهز به دکمه های مخصوص کار با حافظه

بر روی صفحه کلید ماشین حساب سیتیزن مدل Citizen LC-110N دکمه های MRC، M+ و M- نیز تعبیه شده اند که با استفاده از آنها می توانید نتیجه محاسبه انجام شده و اعداد مورد نظرتان را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید. این دکمه ها باعث سریع تر انجام محاسبات شما می شوند و پیشنهاد می کنیم تا استفاده از آنها را حتماً در دستور کار خود قرار دهید!

مجهز به دکمه های مخصوص کار با حافظه

ماشین حساب سیتیزن Citizen LC-110N

  • یک ماشین حساب سبک و جمع جور!

ماشین حساب ساده کوچک سیتیزن LC-110N در ابعاد 87 * 58 * 12 میلی متر و وزن فقط 31 گرم روانه بازار شده و به آسانی قابل حمل و جابجایی است. به طوری که می توانید آن را در جیب یا کیف خود بگذارید و در هر لحظه از طول روز که به انجام محاسبات ریاضی نیاز پیدا کردید، از آن استفاده نمایید.

یک ماشین حساب سبک و جمع جور!

  • خوش ساخت و با دوام

مورد دیگری که در رابطه با ماشین حساب سیتیزن LC-110N باید به آن اشاره کنیم دوام و طول عمر بالای آن است. این ماشین حساب از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر صدمات احتمالی مانند فشار بیش از حد، ضربه، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم دارد. همراه با ماشین حساب ضد ضربه سیتیزن LC-110N یک جلد با کیفیت نیز ارائه می شود که مانع از آسیب زدن گرد و غبار و نفوذ مایعات به دستگاه می شود.

خوش ساخت و با دوام

دکمه های ماشین حساب جیبی سیتیزن LC-110N نیز از پلاستیک نرم ساخته شده اند و عملکرد روانی در هنگام وارد کردن ارقام از خود نشان می دهند. البته با توجه به ابعاد کوچک ماشین حساب، فاصله دکمه ها از یکدیگر چندان زیاد نیست و در هنگام کار با آنها باید دقت بالایی داشته باشد.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز ماشین حساب ساده سیتیزن LC-110N از یک باتری مدل GP189 تأمین می شود و امکان تغذیه از نور محیط برای آن در نظر گرفته نشده است.

جمع بندی

اگر به یک ماشین حساب ساده جیبی برای انجام محاسبات معمولی خود نیاز دارید، ماشین حساب سیتیزن Citizen LC-110N کاملاً به کار شما خواهد آمد. این ماشین حساب با وزن سبک و ابعاد جمع و جور خود، هر آنچه را که از یک ماشین حساب جیبی انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب  را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر نسبت به خرید اینترتنی ماشین حساب سیتیزن LC-110N اقدام نموده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

ماشین حساب سیتیزن Citizen LC-110N





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 13 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی