پاور کامپیوتر گرین Green GP430A-EU
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور کامپیوتر گرین GP430A-EU

نوع پاور: غیرماژولار

وات واقعی: حداکثر 430 وات

سایز فن: 120 میلی متر

معرفی  پاور کامپیوتر گرین GP430A-EU

شرکت گرین یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع قطعات کامپیوتر است که محصولات آن همواره از عملکردی عالی برخوردار بوده اند. پاور کامپیوتر گرین Green GP430A-EU نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از پاورهای با دوام این شرکت محسوب می شود. این پاور برای استفاده در کامپیوترهای خانگی و اداری طراحی شده و به خوبی از عهده تأمین انرژی قطعات داخلی کامپیوترهای معمولی بر می آید. توجه داشته باشید که به طور کلی پاور یکی از قطعات مهم کامپیوتر است که وظیفه تأمین و تخصیص جریان برق به سایر قطعات را برعهده دارد. بنابراین در هنگام اسمبل کردن کامپیوتر و خرید پاور باید به میزان انرژی مصرفی سایر قطعات کامپیوتر خود نیز توجه داشته باشید.

  • یک منبع تغذیه مناسب کیس کامپیوتر شما

منبع تغذیه کامپیوتر گرین GP430A-EU از نوع غیر ماژولار است و کانکتورهای آن به صورت رابط های متصل به کابل در قسمت پشتی آن تعبیه شده اند. یکی از ویژگی های کاربردی پاور کامپیوتر گرین GP430A-EU مجهز بودن آن به دو ریل 12 ولتی است که باعث ارائه شدت جریان خروجی به صورت کنترل شده به سایر قطعات کامپیوتر می گردد. در این حالت از آسیب دیدن قطعات به علت ولتاژ و شدت جریان بیش از حد جلوگیری می شود و طول عمر آنها افزایش می یابد. برای بهره بردن از این ویژگی حتماً در هنگام اسمبل کردن کامپیوتر به میزان انرژی مصرفی قطعات مورد نظر خود توجه داشته باشید.

معرفی  پاور کامپیوتر گرین GP430A-EU

پاور کامپیوتر گرین Green GP430A-EU

  • توان خروجی واقعی مناسب قطعات میان رده

توان خروجی پاور کامپیوتر گرین مدل GP430A-EU حداکثر برابر با 430 وات است. اما توجه داشته باشید که این میزان، حداکثر توان خروجی پاور بوده و در بهترین حالت رخ می دهد. معمولاً توان واقعی پاورها کمتر از میزان اعلام شده برای آنهاست و متناسب با فشار کاری تغییر می کند. پاور گرین GP430A-EU دارای بازده 82 درصدی است و توان واقعی آن را حدود 352.6 وات می توان برآورد کرد. این میزان توان خروجی برای قطعات به اصطلاح میان رده مناسب است و اگر قصد استفاده از سی پی یو و کارت های گرافیک پرُ مصرف و قدرتمند را ندارید، می توانید بر روی پاور کیس کامپیوتر گرین GP430A-EU حساب باز کنید.

  • مجهز به کانکتورهایی مناسب کاربری های عمومی و مالتی مدیا

مورد دیگری که در انتخاب یک پاور باید به آن توجه داشته باشید، تعداد و نوع کانکتورهای آن است که مشخص می کند شما می توانید چه قطعاتی را به پاور متصل نمایید. پاور گرین GP430A-EU دارای یک کانکتور مادربرد از نوع 20+4 پین، یک کانکتور 4+4 پین E-ATX/ATX جهت تأمین انرژی پردازنده مرکزی، یک کانکتور 6 پین PCI-E جهت تأمین انرژی کارت گرافیک، چهار کانکتور 15 پین SATA و سه کانکتور 4 پین Molex جهت اتصال قطعاتی مانند هارد دیسک، درایو نوری و... و یک کانکتور 4 پین فلاپی است. با توجه به این تعداد کانکتورها می توان گفت که پاور کیس گرین GP430A-EU برای کاربری عمومی و مالتی مدیا گزینه قابل اطمینانی است.

مجهز به کانکتورهایی مناسب کاربری های عمومی و مالتی مدیا

  • مقاوم در برابر افزایش دمای داخلی

در هنگام استفاده از پاور کامپیوتر گرین GP430A-EU نگران بالا رفتن دمای آن نباشید. چرا که این پاور به یک فن 120 میلی متری (محصول شرکت Globe) مجهز است. این فن از قابلیت تنظیم سرعت به صورت اتوماتیک متناسب با دمای داخلی پاور بهره می برد و از کمترین میزان صدا در مقایسه با دیگر پاورهای هم رده خود برخوردار است.

همچنین کابل های خروجی پاور  گرین GP430A-EU دارای روکش توری هستند که هم باعث راحت تر و منظم تر شدن کابل کشی در داخل کیس می شود و هم تأثیر دما بر روی کابل ها را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

  • محافظت سایر قطعات در برابر نوسانات

اگر به دنبال مشخصات فنی دقیق تری درباره پاور کامپیوتر Green GP430A-EU هستید، باید بگوییم که این پاور دارای فرم فاکتور ATX12V v2.31 بوده و از قابلیت Active PFC بهره می برد. همچنین محدوده ولتاژ ورودی این پاور برای کامپیوتر برابر با 180 تا 245 ولت، جریان ورودی آن 3 آمپر و محدوده فرکانس ورودی آن 50 تا 60 هرتز می باشد. در بخش ورودی پاور کیس گرین GP430A-EU از خازن های تایوانی TEAPO و در بخش خروجی آن از خازن های ژاپنی Nippon/Rubycon استفاده شده است. این خازن ها قابلیت عملکرد تا دمای 105 درجه سانتی گراد را دارا هستند.

پاور کامپیوتر گرین GP430A-EU دارای استانداردهای حفاظتی کامل نیز می باشد و از قطعات داخلی کامپیوتر شما در برابر نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند و باعث افزایش طول عمر آنها می شود.

محافظت سایر قطعات در برابر نوسانات

جمع بندی

پاور کامپیوتر گرین Green GP430A-EU به خوبی از عهده تأمین انرژی مورد نیازِ کامپیوترهای اداری و خانگی بر می آید و حتی می توان بر روی آن برای تأمین انرژی سیستم هایی با کارت گرافیک های نسبتاً قوی نیز حساب باز کرد. این پاور دارای کیفیت ساخت بالایی نیز هست و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

چنانچه قصد خرید پاور کامپیوتر گرین GP430A-EU را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر شما را در زمینه قیمت پاور کیس کامپیوتر و همچنین نحوه خرید منبع تغذیه کامپیوتر راهنمایی کنند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های پاور کامپیوتر گرین GP430A-EU به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، علاوه بر تماس با شماره ذکر شده می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش نظرات سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پاور کامپیوتر گرین Green GP430A-EU





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی