شارژر فندکی ریمکس Remax RCC304
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ریمکس RCC304

تعداد درگاه خروجی: سه عدد

نوع درگاره خروجی: پورت USB 2.0

سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC304

به همراه داشتن یک شارژر فندکی خوب و با کیفیت می تواند خیال شما را به طور کامل از تمام نشدن شارژ گوشی در حین رانندگی راحت کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که بنا بر اقتضای شرایط شغلی ناچار به رانندگی های طولانی مدت هستید، شارژر فندکی ریمکس Remax RCC304 کاملاً به کار شما خواهد آمد. این شارژر فندکی در قسمت درگاه فندک ماشین نصب می شود و برق مورد نیاز گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از برق تولید شده توسط باتری خودرو تأمین می کند. شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC304 در تمامی انواع و مدل های خودرو قابل استفاده بوده و با ولتاژ ورودی 12 تا 24 ولت سازگار است.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC304

  • شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف

از شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC304 برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد. این شارژر فندکی دارای سه پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ کردن سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. بنابراین شارژر فندکی سه پورت ریمکس RCC304 هم برای راننده و هم برای دیگر سرنشینان خودرو قابل استفاده می باشد و یکی از لوازم پرکاربرد و کارآمد در ماشین شما خواهد بود.

شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف

  • مناسب برای شارژ گوشی های اندرویدی و iOS

شما می توانید با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ از شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC304 برای شارژ آیفون، آیپد و دیگر دستگاه های دارای سیستم عامل iOS بهره ببرید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و تمامی دستگاه های دارای پورت MicroUSB کاربرد خواهد داشت.

سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!

حداکثر شدت جریان خروجی شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC304 برابر با 4.2 آمپر است و از این جهت سرعتی عالی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که میزان ذکر شده برابر با مجموع شدت جریان هر سه پورت و در حالتی است که سه دستگاه به شارژر متصل شده باشد. اگر تنها از یک پورت شارژر فندکی سریع ریمکس RCC304 استفاده نمایید، شدت جریان خروجی آن برابر با 2.4 آمپر خواهد بود که در این حالت نیز سرعت شارژ شدن دستگاه متصل به شارژر بسیار مناسب خواهد بود.

مناسب برای شارژ گوشی های اندرویدی و iOS

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC304

  • طراحی ظاهری زیبا

علاوه بر ویژگی های فنی، شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC304 از لحاظ ظاهری نیز وضعیت مطلوبی دارد. این شارژر فندکی در ابعاد 74*42*22 میلی متر و وزن 23 گرم عرضه شده و قسمت بالایی آن در محل قرارگیری پورت های خروجی دارای طراحی مثلثی شکل می باشد. طراحی ظاهری شارژر فندکی ریمکس RCC304 به گونه ای است که استفاده از آن جلوه ای زیبا به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید.

طراحی ظاهری زیبا

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شرکت ریمکس در ساخت شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC304 از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) ضد حریق استفاده کرده است که باعث شده تا این دستگاه مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی داشته باشد. بنابراین با خیالی آسوده بابت دوام و طول عمر بالای شارژر فندکی ریمکس RCC304 می توانید از آن برای ماه ها و حتی سال ها در ماشین خود استفاده نمایید.

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC304 با ویژگی هایی مانند امکان شارژ هم زمان سه دستگاه، سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی و طراحی ظاهری زیبا هر آنچه را که از یک شارژر فندکی با کیفیت انتظار دارید، برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان قیمت شارژر فندکی ریمکس RCC304 را دریافت کرده و نسبت به خرید اینترنتی آن اقدام نمایید. همچنین اگر در رابطه با نحوه خرید اینترنتی شارژر فندکی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC304





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی