دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-PX240
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه ضبط صدا سونی ICD-PX240

اسپیکر: دارد
فرمت خروجی: MP3
حافظه: 4 گیگابایت
میزان شارژدهی: هنگام ضبط با کیفیت 8 kbps برابر با 32 ساعت، هنگام ضبط با بالاترین کیفیت (192 kbps) برابر با 21 ساعت

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر سونی ICD-PX240

دستگاه ضبط صدا یا ویس رکوردر یکی از وسایل کاربردی برای دانش آموزان و دانشجویان و مشاغلی مانند خبرنگاری است که امکان ضبط صدا در هنگام ارائه درس توسط استاد یا در هنگام مصاحبه را به شما می دهد. شرکت سونی یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع دستگاه های دیجیتال است که از جمله محصولات آن باید به دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-PX240 اشاره کنیم. این ویس رکوردر از جمله دستگاه های ضبط صدای مقرون به صرفه شرکت سونی است که در عین ساده بودن، کیفیتی عالی در ضبط صدا را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر سونی ICD-PX240

  • ابعاد جمع و جور و وزن سبک، مناسب برای حمل و جابجایی

دستگاه ضبط کننده صدا سونی ICD-PX240 در ابعاد 38.5*115.2*21.3 میلی متر و وزن فقط 72 گرم ارائه شده و به آسانی می توانید آن را با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید. این ویژگی برای خبرنگاران کاربرد بالایی دارد و می توان از آن در هر لحظه از روز برای ضبط صدای افراد استفاده کرد. رکوردر صدا سونی ICD-PX240 مجهز به صفحه نمایش با ابعاد 1.5 اینچ نیز هست که در استفاده راحت تر از دستگاه کمک زیادی به شما می کند.

ابعاد جمع و جور و وزن سبک، مناسب برای حمل و جابجایی

  • امکان ضبط صدا با فرمت MP3

فایل های خروجی ضبط شده با ویس رکوردر سونی مدل ICD-PX240 با فرمت MP3 بر روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شوند و شما می توانید به آسانی آنها را به کامپیوتر منتقل نمایید. از آنجا که اکثر کامپیوترها، لپ تاپ ها، گوشی های موبایل و... از فرمت MP3 پشتیبانی می کنند، فایل های ضبط شده توسط ویس رکوردر سونی ICD-PX240 در تمامی دستگاه های دیجیتال قابل پخش خواهد بود.

حافظه داخلی رکوردر سونی ICD-PX240 دارای ظرفیت 4 گیگابایت است و فضای کافی برای ضبط و ذخیره صدا را برای شما فراهم می آورد. به طوری که می توانید تا 1043 ساعت صدا (با فرمت MP3 و بیت ریت 8kbps) را بر روی آن ذخیره نمایید. لازم به ذکر است که این دستگاه ضبط کننده صدا از حافظه های جانبی پشتیبانی می کند.

برای انتقال فایل های ذخیره شده بر روی ضبط کننده صدا سونی ICD-PX240 به کامپیوتر نیز کار بسیار راحتی پیش رو دارید! تنها کافیست تا ویس رکوردر را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و پس از آن قادر به انتقال فایل هایتان خواهید بود.

امکان ضبط صدا با فرمت MP3

  • کیفیتی بسیار مطلوب در ضبط صدا

دستگاه ضبط صدا سونی مدل Sony ICD-PX240 به یک عدد میکروفون داخلی تک کاناله مجهز است و عملکرد مطلوبی در هنگام ضبط صدا از خود نشان می دهد. این دستگاه همچنین از قابلیت حذف نویز هم برخوردار است و حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه (مانند خیابان) نیز صدا را با کیفیتی بسیار مطلوب ضبط می کند.

کیفیتی بسیار مطلوب در ضبط صدا

دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-PX240

  • مجهز به اسپیکر، قابلیت اتصال به هدفون و میکروفون

ویس رکوردر سونی ICD-PX240 علاوه بر ضبط صدا از قابلیت پخش آن نیز برخوردار است. توجه داشته باشید که این دستگاه قادر به پخش فایل های صوتی با فرمت MP3 می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا صداهای ضبط شده خود را بلافاصله با دستگاه پخش کنید و اگر کیفیت ضبط انتظارات شما را برآورده نکرده بود، مجدداً اقدام به ضبط صدا نمایید. همچنین رکوردر صدای سونی ICD-PX240 از امکان اتصال به هدفون و میکروفون جداگانه نیز برخوردار است که در صورت نیاز می توانید با استفاده از آنها کیفیت ضبط و پخش صدای دستگاه را ارتقا دهید.

دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-PX240

  • تأمین انرژی از باتری های نیم قلمی

همان گونه که اشاره کردیم، ضبط کننده صدا سونی ICD-PX240 از سری دستگاه های ضبط صدای مقرون به صرفه شرکت سونی است و به همین دلیل به باتری داخلی قابل شارژ مجهز نیست. برای تأمین انرژی این دستگاه ضبط صدا باید از دو باتری آلکالاین در سایز AAA استفاده نمایید. میزان شارژدهی این باتری ها در هنگام ضبط با کیفیت 8 kbps برابر با 32 ساعت و در هنگام ضبط با بالاترین کیفیت (192 kbps) برابر با 21 ساعت خواهد بود.

تأمین انرژی از باتری های نیم قلمی

  • فایل های ذخیره شده را سازماندهی کنید

ویس رکوردر سونی ICD-PX240 امکاناتی مانند سازماندهی فایل های ذخیره شده بر روی دستگاه، امکان ایجاد فولدر جدید و حذف فایل را به شما می دهد. همچنین این دستگاه از سیستم VOR برخوردار می باشد. با استفاده از این سیستم، دستگاه قادر به تشخیص وجود صدا در محیط خواهد بود و در مکان های ساکت از عملکرد ضبط خارج می شود.

فایل های ذخیره شده را سازماندهی کنید

جمع بندی

دستگاه ضبط صدا سونی Sony ICD-PX240 هر آنچه را که از یک دستگاه ضبط صدای معمولی انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. این دستگاه دارای ویژگی هایی مانند ضبط صدا با فرمت MP3، مجهز به حافظه داخلی 4 گیگابایتی، امکان اتصال به کامپیوتر با پورت USB، پخش صدا و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.

شما می توانید ویس رکوردر سونی ICD-PX240 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت دریافت قیمت ضبط کننده صدا و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه ضبط صدا با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. همچنین با ثبت سؤالات خود درباره ویژگی ها و کاربردهای ویس رکوردر سونی ICD-PX240 در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، می توانید با کارشناسان ما در اسرع وقت در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی