پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 6430DN - پرینتر LED
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر ریکو SP 6430DN

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 38 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ در بالاترین حالت: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی و بررسی چاپگر ریکو SP 6430DN

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 6430DN یکی از پرینترهای خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار می باشد که برای مصارف خانگی و استفاده در ادارات و شرکت ها طراحی و عرضه شده است. این پرینتر در دسته پرینترهای LED جای دارد و از قابلیت پرینت به صورت سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار می باشد. از جمله ویژگی های چاپگر ریکو SP 6430DN می توان به کیفیت و سرعت چاپ مناسب، دوام و کیفیت ساخت بالا و سازگاری با تونر کارتریج مرغوب اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی و بررسی چاپگر ریکو SP 6430DN

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر ریکو SP 6430DN

  • یک پرینتر رومیزی مناسب برای استفاده های روزمره

یکی از ویژگی های پرینتر ریکو SP 6430DN ابعاد جمع و جور آن است که باعث می شود تا بتوان از آن در محیط های کاری مختلف استفاده کرد. بنابراین اگر در منزل یا محل کار خود با محدودیت فضا مواجه اید، پرینتر ریکو مدل Ricoh SP 6430DN انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که این پرینتر توان انجام 20 هزار پرینت در طول ماه را دارد و برای استفاده های روزمره در حجم کاری کم و متوسط می توان بر روی آن حساب باز کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر ریکو SP 6430DN

  • کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید

همان طور که اشاره کردیم، پرینتر ریکو SP 6430DN از نوع LED است و می توان آن را جایگزینی برای پرینتر لیزری دانست. این پرینتر قادر به چاپ با سه رزولوشن 300 * 300 dpi، 600 * 600 dpi و 1200 * 1200 dpi است و کیفیتی عالی در پرینت سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با وضوح و میزان خوانایی بالایی به روی کاغذ منتقل می شوند.

کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید

  • سرعتی عالی در هنگام روشن کردن دستگاه

پرینتر LED ریکو SP 6430DN برای گرم شدن تنها به کمتر از 17 ثانیه زمان نیاز دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 6.5 ثانیه به شما ارائه می دهد. این میزان سرعت در هنگام راه اندازی دستگاه برای یک پرینتر رومیزی کاملاً قابل قبول است و به خصوص در هنگام نیاز به پرینت فوری کارایی بالایی خواهد داشت. به طوری که نیازی به منتظر ماندن به مدتی طولانی برای آماده به کار شدن پرینتر ریکو SP 6430DN نخواهید داشت و در کمتر از 30 ثانیه از زمان روشن کردن دستگاه می توان از آن استفاده کرد.

سرعتی عالی در هنگام روشن کردن دستگاه

سرعت پرینتر لیزری LED ریکو SP 6430DN در هنگام انجام چاپ های متوالی نیز برابر با 38 برگ در دقیقه می باشد که این میزان سرعت هم بسیار مناسب ارزیابی می شود. به طور کلی اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، این پرینتر LED انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر Ricoh SP 6430DN

  • قابلیت چاپ بر روی برگه A3

اگر نیاز به چاپ سیاه و سفید در ابعاد بزرگ بر روی برگه A3 را دارید، چاپگر LED ریکو SP 6430DN انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این پرینتر در حالت استاندارد دارای یک سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و متناسب با نیاز خود می توانید از برگه های کاغذ معمولی در اندازه A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای رنگی، سربرگ دار، از پیش چاپ شده، ضخیم، نازک، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی به آنها استفاده کنید. پرینتر ریکو SP 6430DN از سه سینی 500 برگی دیگر به صورت اختیاری نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید آنها را تهیه کرده و ظرفیت کلی کاغذ دستگاه خود را به 2100 برگ برسانید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر Ricoh SP 6430DN

  • سازگاری با تونر کارتریج مشکی مرغوب

در پرینتر LED ریکو SP 6430DN تونر کارتریج مشکی مدل SP 6430 قابل استفاده می باشد. این تونر کارتریج از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در طول استفاده از آن با مشکلاتی مانند افت کیفیت یا خشک شدن مواجه نخواهید شد. همچنین موارد چاپ شده با این تونر کارتریج دارای ماندگاری بالایی خواهند بود و با گذشت زمان از کیفیت اولیه آنها کاسته نمی شود. ظرفیت چاپ تونر کارتریج SP 6430 برابر با 10 هزار برگ است و نیازی به صرف هزینه بابت تعویض آن برای مدتی نسبتاً طولانی نخواهید داشت.

سازگاری با تونر کارتریج مشکی مرغوب

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 6430DN

  • مشخصات سخت افزاری

چاپگر لیزری LED ریکو SP 6430DN به یک پردازنده مرکزی 533 مگاهرتزی و حافظه رم 512 مگابایتی (با قابلیت ارتقا به یک گیگابایت) مجهز است که عملکرد سریع و روانی را ارائه می دهند. به طوری که در هنگام کار با این پرینتر کمتر با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه می شوید. همچنین پرینتر ریکو SP 6430DN دارای یک صفحه نمایش LCD از نوع چهار خطی است که وضعیت عملکرد دستگاه و خطاهای احتمالی بر روی آن نمایش داده می شوند.

مشخصات سخت افزاری

  • قابلیت استفاده در شبکه های کابلی پرسرعت

بر روی بدنه چاپگر ریکو SP 6430DN پورت اترنت تعبیه شده که از طریق آن می توانید پرینتر را به شبکه های کابلی پرسرعت متصل نمایید. این ویژگی برای استفاده در ادارات و شرکت ها کاربرد بالایی دارد و امکان اتصال چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر را فراهم می آورد. برای اتصال پرینتر ال ای دی ریکو SP 6430DN به کامپیوتر نیز باید از کابل و پورت USB 2.0 Type B موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید.

قابلیت استفاده در شبکه های کابلی پرسرعت

پرینتر ریکو SP 6430DN به دو پورت USB 2.0 Type A و دو شیار کارت حافظه نیز مجهز است که با اتصال فلش مموری و کارت حافظه SD خود به آنها، قادر خواهید بود تا فایل های ذخیره شده بر روی فلش یا کارت حافظه را به صورت مستقیم و بدون نیاز به اتصال پرینتر به کامپیوتر چاپ نمایید. ضمن اینکه پرینتر ریکو SP 6430DN با اپلیکیشن RICOH Smart Device Connector سازگار است که با نصب آن بر روی گوشی، می توانید از پرینتر به صورت وایرلس و از طریق گوشی استفاده کنید.

جمع بندی

اگر قصد خرید پرینتر led برای چاپ سیاه و سفید دارید و به دنبال یک پرینتر خوش ساخت و دارای قابلیت های متعدد هستید، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 6430DN را مد نظر داشته باشید. این پرینتر با مجهز بودن به فناوری LED برای چاپ، کیفیت و سرعت بسیار مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما در محیط های اداری و منازل خواهد بود.

شرکت ایده برتر پارسیان با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری، آماده ارائه پرینتر ریکو SP 6430DN با بهترین قیمت بازار به شما می باشد. برای خرید ا پرینتر LED ریکو Ricoh SP 6430DN و کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت چاپگر LED از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر درباره ویژگی های پرینتر لیرزی LED ریکو SP 6430DN به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنند.

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 6430DN





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی