ترازو آشپزخانه ایسن ICEN SC700
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازوی آشپزخانه ایسن SC700

ظرفیت: 5 کیلوگرم 

دقت وزن گیری: 1 گرم

قابلیت تبدیل واحد: دارد

قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه ایسن SC700

اگر به دنبال انجام آشپزی حرفه ای هستید، وجود یک ترازو مرغوب و با کیفیت در آشپزخانه شما ضروری است. با استفاده از یک ترازو آشپزخانه دارای دقت بالا، خیالتان بابت اندازه دقیق مواد غذایی مورد استفاده راحت خواهد بود و می توانید تجربه ای لذت بخش از آشپزی را برای خود رقم بزنید. ترازو آشپزخانه ایسن ICEN SC700 یکی از لوازم آشپزخانه با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار می باشد که به منظور استفاده در آشپزخانه های خانگی طراحی و عرضه شده است.

  • ابعادی مناسب استفاده در فضاهای محدود

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه ایسن SC700

اگر در آشپزخانه خود با محدودیت فضا مواجه هستید، اصلاً نگران این موضوع نباشید! ترازوی آشپزخانه ایسن مدل SC700 با ابعاد 240 * 200 * 75 میلی متری و جمع و جور خود کاملاً برای استفاده در فضاهای محدود مناسب است. این ترازوی آشپزخانه که به شکل یک ظرف طراحی شده، قابلیت استفاده بسیار آسانی نیز دارد و به عنوان مثال برای وزن کردن مایعات یا مواد غذایی مانند آرد یا سفیده و زرده تخم مرغ، نیازی به قرار دادن ظرف بر روی آن ندارید. البته ترازوی آشپزخانه دیجیتال ایسن SC700 از قابلیت تنظیم صفر نیز برخوردار است و در صورت قرار دادن ظرف بر روی آن، وزن ظرف را در هنگام اندازه گیری نادیده می گیرد.

  • دقت مطلوب در اندازه گیری وزن مواد غذایی

شاید بتوان مهم ترین عامل در خرید ترازوی آشپزخانه را میزان دقت آن در اندازه گیری دانست. ترازو آشپزخانه ایسن SC700 مطابق با ادعای شرکت سازنده دارای دقت بسیار مناسب یک گرمی بوده و کمترین درصد خطا را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که ترازو خانگی آشپزخانه ایسن SC700 قادر به توزین حداکثر 5 کیلوگرم می باشد و در آشپزخانه های خانگی کارایی بالایی دارد.

ترازو آشپزخانه ایسن ICEN SC700

  • قابلیت اندازه گیری حجم مایعات

از ترازو آشپزخانه 5 کیلویی ایسن SC700 علاوه بر وزن کردن مواد غذایی می توان برای اندازه گیری حجم مایعاتی مانند شیر و آب نیز بهره برد. برای این منظور باید از دکمه MODE موجود در کنار صفحه نمایش ترازو بهره ببرید و حالت عملکرد ترازو در اندازه گیری وزن یا حجم را انتخاب کنید.

ترازو آشپزخانه ایسن ICEN SC700

ترازو خانگی ایسن SC700 از نوع دیجیتال است و برای نمایش وزن مواد غذایی قرار گرفته بر روی آن از نمایشگر LCD بهره می برد. بنابراین می توانید از وزن دقیق مواد مورد نظر خود مطلع شده و از مشکلات ناشی از استفاده از ترازوهای سنتی و عقربه ای نجات یابید!

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

یکی از مشخصات مهم ترازوی آشپزخانه دیجیتال ایسن SC700 کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است که باعث دوام و طول عمر بالای آن شده است. در ساخت این محصول از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این ترازو در برابر آسیب های احتمالی در محیط آشپزخانه مقاومت قابل قبولی دارد.

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

اگر قصد خرید ترازو آشپزخانه را دارید و به دنبال یک ترازوی با دوام، خوش ساخت، دقیق و دارای طول عمر بالا هستید، ترازو آشپزخانه ایسن ICEN SC700 را مد نظر داشته باشید. این ترازو با ویژگی هایی مانند دقت اندازه گیری یک گرمی، قابلیت اندازه گیری وزن مواد غذایی و حجم مایعات و طراحی ظاهری به شکل یک ظرف کارایی بالایی در آشپزخانه های شما خواهد داشت.

برای دریافت بهترین قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع ترازوی آشپزخانه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین شما می توانید با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب ترازو آشپزخانه مورد نظرشان کمک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی