شارژر فندکی ریمکس Remax RCC303
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ریمکس RCC303

تعداد درگاه خروجی: سه عدد

نوع درگاره خروجی: پورت USB 2.0

سازگار با: شارژ موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC303

این روزها استفاده از گوشی موبایل به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره بسیاری از کاربران تبدیل شده است. سر زدن به شبکه های اجتماعی، انجام بازی، مرور صفحات وب و استفاده از اپلیکیشن های مختلف مانند اپلیکیشن های مسیریابی در حین رانندگی، همه و همه باعث بالا رفتن مصرف شارژ  باتری گوشی شما می شود. برای اینکه خود را از دغدغه تمام شدن شارژ گوشی در داخل خودرو و در حین رانندگی نجات دهید، ما به شما استفاده از شارژر فندکی ریمکس Remax RCC303 را پیشنهاد می کنیم! این شارژر فندکی با اتصال به درگاه فندک ماشین، جریان برق مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا24 ولت) تأمین می کند.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC303

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS و دیگر دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC303 را می توان دستگاهی کوچک اما فوق العاده کارآمد دانست که قادر به شارژ انواع دستگاه های دیجیتال می باشد. از این شارژر فندکی می توان برای شارژ موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه های دارای پورت USB بهره برد.

سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS و دیگر دستگاه های دیجیتال

خروجی های شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC303 از نوع USB 2.0 هستند و شما به آسانی از طریق یک کابل شارژ MicroUSB قادر به شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی خواهید بود. همچنین این شارژر فندکی با استفاده از کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ دستگاه های دارای سیستم عامل iOS مانند آیفون و آیپد کاربرد دارد.

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

بر روی بدنه شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC303 سه پورت خروجی قرار دارد و این بدان معناست که شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. پس این شارژر فندکی هم برای راننده و هم برای سرنشینان خودرو قابل استفاده خواهد بود.

سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

شدت جریان خروجی شارژر فندکی سه پورت ریمکس RCC303 در مجموع برابر با 3.4 آمپر است و از این جهت می توان گفت که سرعت شارژدهی آن بسیار عالی خواهد بود! البته توجه داشته باشید که شدت جریان هر سه پورت شارژر فندکی ریمکس RCC303 در مجموع برابر با 3.4 آمپر است و در صورت اتصال سه دستگاه به صورت هم زمان به آن، شدت جریان میان پورت ها تقسیم می شود.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC303

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاوه بر عملکرد فنی مناسب، ویژگی های ظاهری شارژر فندکی مورد استفاده نیز اهمیت دارد، شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC303 برای شما ساخته شده است! این شارژر فندکی دارای بدنه ای خوش ساخت می باشد که به صورت براق طراحی شده و قسمت بالایی آن دارای حلقه ای به رنگ طلایی یا رزگلد است. طراحی ظاهری شارژر فندکی ریمکس RCC303 به گونه ای است که استفاده از آن جلوه ای زیبا و شیک به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید.

طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت عالی

شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC303 دارای کیفیت ساخت مطلوبی نیز هست و به طور کامل در برابر خراشیدگی و خط و خش مقاوم می باشد. همچنین این دستگاه به آسانی در برابر صدماتی مانند ضربه، فشار یا سقوط از ارتفاع کم آسیب نمی بیند.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید شارژر فندکی ریمکس Remax RCC303 دارای امکانات متعددی است و هر آنچه را که از یک شارژر فندکی مرغوب و کارآمد انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. این شارژر فندکی با قابلیت شارژ سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان، سرعت عالی در شارژدهی و طول عمر و دوام بالا یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شماست.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC303

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و خرید شارژر فندکی ماشین و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین چنانچه قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان کمک نمایید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC303





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی