سرقت با استفاده از پرینتر سه بعدی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گروهی از سارقان آمریکایی با استفاده از چاپگرهای سه بعدی، پانلهای جلویی دستگاههای خودپردازهای بانکها را ساخته و از آنها برای سرقت 400 هزار دلار پول این دستگاهها استفاده کردند.

چاپگرهای سه بعدی می توانند برای ساخت دستگاههای پزشکی و یا حتی برای ساخت قطعات مورد نیاز فضاپیماهای آینده به کار روند اما به تازگی گروهی از سارقان آمریکایی از این دستگاه فناورانه برای مقاصد جنایتکارانه استفاده کرده اند. در تازه ترین تحقیقاتی که سرویسهای سری آمریکا انجام داده اند کشف شد که سارقان از این فناوری سه بعدی برای سرقت از دستگاههای خودپرداز استفاده کرده اند.
این تحقیقات که از طریق شنودهای تلفنی و تصاویر ویدیویی ضبط شده دوربینهای مداربسته خودپردازها انجام شده است نشان می دهد سارقان از یک دستگاه پرینتر سه بعدی برای ساخت کپی های دقیق و سازگار با پانلهای کارت خوان باجه های خودپردازهای بانکهای آمریکا استفاده می کنند.
 قطعات ساخته شده با این چاپگرها می توانند اطلاعات نوارهای مغناطیسی کارتهایی را که وارد آنها می شوند بخوانند و پس از آنکه مشتری کارت خود را خارج کرد و از محل دور شد از طریق این اطلاعات جمع آوری شده از حساب کارت سرقت کنند.
برپایه این گزارشات، سارقان تاکنون با این روش از خودپردازهای بانکهای مختلف ایالت تکزاس، بیش از 400 هزار دلار را به سرقت برده اند.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 آذر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی