نمایندگی ریکو Ricoh در تهران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت ریکو از شرکت های ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ 6 فوریه سال 1936 تاسیس شد. این کمپانی انواع محصولات الکترونیکی که بیشتر شامل دوربین و تجهیزات اداری است را تولید می کند به عنوان مثال پرینتر، دستگاه کپی و دستگاه فکس. ضمنا محصولات خود را بدون هیچ محدودیتی به تمامی کشورها از جمله ایران عرضه می کند.

نمایندگی ریکو Ricoh در تهران

نمایندگی ریکو Ricoh در تهران

ریکو از جمله شرکت های پیشرو و ممتاز ژاپنی در زمینه تولید دستگاه های کپی در جهان است  که  در گروه شرکت های چند ملیتی در زمینه تصویربرداری و  الکترونیکی  قرار دارد. شرکت ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) نمایندگی ریکو Ricoh در تهران را به عهده دارد. محصولاتی که از این شرکت توسط ایده برتر به فروش می رسد عبارتند از: دستگاه کپی، دیتا ویدئو پروژکتور، پرینتر لیزری چند کاره، دستگاه فکس، اسکنر و پرینتر. این محصولات در سراسر تهران با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان و خریداران محترم ارائه می شود.

نمایندگی ریکو Ricoh در ایران

Riko یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان کالاهای مصرفی الکترونیکی ژاپنی است که در منطقه چوئو در شهر توکیو واقع می باشد و در سال 2012 صدمین سالگرد خود را جشن گرفت. نمایندگی های زیادی برای این شرکت وجود دارد که ایده برتر پارسیان نمایندگی ریکو Ricoh در ایران را برعهده دارد.

به تازگی شرکت ریکو از محصول جدید ی تحت عنوان "لاستیک تولید کننده انرژی"رونمایی کرده است که با روش های رایج تولید انرژی متفاوت است. با ما همراه باشید تا به معرفی این محصول جدید بپردازیم.

"لاستیک تولید انرژی" یا "لاستیک پیزوالکتریکی" که شبیه به لواشک های میوه ای به نظر می رسد به معنی تولید ولتاژ در ماده به هنگام اعمال نیروی مکانیکی است. محصول لاستیک پیزوالکتریکی از طریق فشار و لرزش، توانایی تولید برق را دارد. همچنین این محصول از  ویژگی های دو محصول سرامیکی و پلیمری که شامل تولید انرژی و انعطاف پذیری بالا می باشد،بهره برده است. شرکت ریکو امیدوار است که با توسعه ی بیشتر این تکنولوژی در آینده بتواند محصول تجاری مناسبی را برای کاربردهای مختلفی ارائه کند.
مشاوران و کارشناسان ایده برتر به صورت مشاوره تلفنی رایگان شما خریداران و مشتریان عزیز را راهنمایی می کنند تا محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 16 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی