نمایندگی بیانگ Beiyang در تهران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت بیانگ Beiyang یکی از برندهای با کیفیت و پرفروش در بازار ایران است. این کمپانی در زمینه تولید محصولات فیش پرینتر و لیبل پرینتر فعالیت دارد که در مدل های مختلف و با تکنولوژی جدید محصولات خود را تولید می کند. کمپانی بیانگ (SNBC) از دوستداران محیط زیست است که برای تولید محصولات با کیفیت و صرفه جویی در انرژی و هم چنین حفاظت از محیط زیست، تلاش می کند.

نمایندگی بیانگ Beiyang در تهران

نمایندگی بیانگ Beiyang در تهران

ایده برتر پارسیان نمایندگی Beiyang در تهران را به عهده دارد. همان طور هم که  پیش تر گفته شد این شرکت ارائه دهنده محصولاتی از قبیل فیش پرینتر بیانگ و  لیبل زن بیانگ است که برخی از آنها در سایت موجود می باشد. لیبل یعنی برچسب یا اتیکت که مشخصات کالا را معرفی می کند. دستگاه فیش پرینتر و لیبل زن بیانگ برای تجهیزات فروشگاهی و کاربردهای مختلفی استفاده می شود.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان(www.ebpnovin.com) دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که محصولات بیانگ Beiyang را با ضمانت و گارانتی معتبر خدماتی به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. این شرکت همواره رضایت مشتریان را در صدر اولویت های خود قرار داده و وظیفه ی خود که خدمت رسانی و ارائه محصولات اورجینال می باشد را به بهترین نحو را انجام می دهد.

نمایندگی بیانگ Beiyang در ایران

شرکت Beiyang از سال 1986-1995 شروع به کار کرده است. این کمپانی (SNBC) که همیشه محصولات با کیفیت  و کارایی بالا تولید می کند ،به تازگی قدرتمندترین پرینتر لیبل زن 2016 را معرفی نمود.

دستگاه موردنظر، لیبل پرینتر BTP – 3210E/3310E است که ظاهری زیبا و هم چنین ابعاد و وزن کوجکی دارد. از ویژگی های مهمی که این محصول برخوردار است می توان به طراحی نوآورانه و ابعاد کوچک،  سرعت بالا ی 120 mm/s با سر و صدای کم، تعمیر و نگهداری آسان، پشتیبانی از زبان برنامه نویسی BPLZ و BPLE 2 و تکنولوژی چاپ انتقال حرارتی اشاره کنیم.

ایده برتر دارای دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب و فضایی کاملا حرفه ای است و کارشناسانی مسئولیت پذیر جهت خدمت رسانی به مشتریان و خریداران عزیز را دارا می باشد.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی