نمایندگی فوجیتسو Fujitsu در تهران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت فوجیتسو Fujitsu در سال 1923 توسط شرکت های فوروکاوا الکتریک و زیمنس آلمان، در شهر توکیو ژاپن تأسیس شد. این شرکت به عنوان سومین ارائه کننده خدمات فناوری اطلاعات در جهان محسوب می شود. خدمات و محصولاتی که کمپانی فوجیتسو ارائه می دهد عبارتند از: نرم افزار و سخت افزار رایانه، کامپیوتر، تبلت، نوت بوک، تین کلاینت، کیبرد، مادر بورد، مانیتور، تلفن همراه، دستگاه پرینتر، اسکنر و سرورهای کامپیوتری.

نمایندگی فوجیتسو Fujitsu در تهران

نمایندگی فوجیتسو Fujitsu در تهران

شرکت چند ملیتی ژاپنی فوجیتسو (Fujitsu) در زمینه تولید تجهیزات و فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است که ایده برتر پارسیان نمایندگی فوجیستو در تهران را برعهده دارد. فروشگاه اینترنتی (ebpnovin.com) دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که محصولات اورجینال و باکیفیت این کمپانی را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان عزیز ارائه می کند.

نمایندگی فوجیتسو Fujitsu در ایران

شرکت فوجیتسو با بکارگیری نیروهای متخصص و پیشرفته ترین فناوری ها در زمینه محاسبات، ارتباطات و صنایع میکروالکترونیک، توانسته است محصولات با کیفیتی را به مشتریان عزیز خود عرضه کند. شرکت ایده برتر پارسیان نمایندگی فوجیستو در ایران است که ارائه فروش محصولات این کمپانی را برعهده دارد.

کمپانی فوجیتسو که در عرصه تکنولوژی فعال می باشد به تازگی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا توانسته است نرم افزار مبدل پیشرفته ای را تولید کند که این نرم افزار می تواند دوربین های دو بعدی گوشی های موبایل را به دوربین های سه بعدی تبدیل کند. برای معرفی و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با ما همراه باشید.

فوجیتسو در این تکنولوژی از لوازمی شامل آینه و یک نرم افزار پردازش ویدئو بهره برده است. این کمپانی برای ساخت نرم افزار مبدل از دو تکه آینه که به تلفن هوشمند وصل می شود و همچنین نرم افزاری که وظیفه تبدیل محتوا به حالت موردنظر را دارد استفاده کرده است. کمپانی فوجیتسو در نظر دارد که این نرم افزار مبدل رادر فضای ابری تعبیه  کند. این نرم افزار می تواند ویدئو و یا هر محتوایی را به صورت سه بعدی تبدیل کند و برای کاربر مورنظر ارسال کنید. شرکت Fujitsu هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه این نرم افزار جدید مشخص نکرده است ولی احتمالا در 4 جولای در کنفرانس IEEE ISCE به معرفی آن خواهد پرداخت.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی