.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دم را غنیمت بشمار ، این دیالوگی بود که در کنار گوش شاگردانش گفت و انها مسیر زندگی شان را تغییر دادند (انجمن شاعران مرده)
نمیتوانم منکر تاثیر شگرفی که این دیالوگ بر من گذاشت بشوم. تا جاییکه به خاطر دارم یا برای گذشته از دست رفته افسوس می خوردم ویا برای آینده ای که هنوز نیامده نگران بودم اما هیچگاه در لحظه زندگی نمی کردم . لحظه ایی که می تونه با ارزش ترین زمان حیات یک انسان باشه .
او در ماه اکتبر سال ۱۹۹۷ در رتبه‌ی ۶۳ از فهرست «صد ستاره‌ی برتر تاریخ سینما» مجله‌ی «امپایر» قرار گرفت. البته همان سال نشریه‌ی «اینترتینمنت ویکلی» او را به عنوان «بامزه‌ترین مرد زنده‌ی جهان» انتخاب کرد.

 

رابین ویلیامز کمدین مشهور هالیوود که در قالب طنز نکات مهمی را به مردم و گاه به دولت گوشزد می کرد و سعی می کرد زندگی را زیبا ببیند و مخاطبانش را به این نوع از نگاه دعوت کند. اما پس از درگذشت این هنرمند جملات قصاری که از او به جا مانده بود مورد استقبال و استفاده بسیاری از مردم ازجمله شرکت اپل قرار گرفت. در اینجا به چند جمله معروف از این هنرمند اشاره می کنیم.

 


-1 علت اینکه من کمدی سر پایی رو انتخاب کردم این بود که متوجه شدم وقتی مردم شاد هستن و میخندن همیشه با هم متحد هستن و تقاوت های مالی و فرهنگیشون یادشون میره. مگه این اتحاد همون چیزی نیست که همه ما میخوایم و مدتهاست دنبالشیم؟

 

۲- تا موقعی که از جاتون پا نشین رسیدن به موقعیت افرادی که موفق هستن براتون یه رویاست. اما وقتی پاتون به صحنه باز میشه یه دفعه میفهمین چقدر احمق بودین. اون موقع هست که کسب موفقیت به نظرتون ساده میاد چون دیگه رفته توی گوشت و خونتون.

 

۳- شما فقط در خیالتون هست که آزادی مطلق دارین. پس همیشه سعی کنید به تخیلاتتون پر و بال بدین و هیچ وقت زیادی احساس بزرگی نکنین.

 

۴- اوقات تلخ در جای جای زندگی ما ها وجود دارن. بنا بر این سعی نکنین زندگی رو در اون مواقع بیش از حد برای خودتون سخت کنین. مواقع سختی به وجود میان تا شما رو هر بار نسبت به یه چیزی که ازش غافل هستین آگاه کنن. هر بار که به مشکل بر میخورین سعی کنین به این شیوه ازش چیزی یاد بگیرین و آگاه تر بشین.

 

۵- خوبی و درستی زمانی حاصل میشه که شما تمام انتخاب های اشتباه و نتایجشون رو تست کرده باشین یا در نظر گرفته باشین. پس هیچوقت نا امید نشین و دست از تلاش نکشین.

۶- بعضی ها بهترین به دنیا میان. بعضی بهترین میشن. و بعضی هم بهترین بودن رو بصورت هدیه دریافت میکنن. اونا همونایین که سریع از دستش میدن.

 از ویتمن: من. زندگی. زندگی پر از سوالات تکراری. پر از قطار هایی، پر از افرادی که ایمان خود را از دست داده اند. زندگی افراد شهری که غرق در حماقت شده اند. چه کلمات زیبایی! من کیست؟ زندگی به چه معناست؟ زندگی همین بودن کنونی تو در این نقطه است. هویت و وجودت و وابستگی هایت. اینکه این بازی ادامه دارد تا ابد. و تو آمده ای تا از خود فقط یک جمله به جای بگذاری.
او این شعر را در یک جلسه خواند و در انتها از مردم یک سوال پرسید : What will your verse be?
شرکت اپل در یکی از تبلیغات خود از این سوال استفاده کرد (به عنوان شعار فروش ایفون 6 )

What will your verse be?





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 آذر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی