اسکنر مایکروتک Microtek
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت مایکروتک در سال 1980 میلادی در تایوان تاسیس شد. شرکت مایکروتک در حال حاضر به مدت سه دهه در طراحی و تولید اسکنر فعالیت دارد و به یک شرکت چندملیتی با شبکه سرویس جهانی تبدیل گردیده است. شرکت Microtek در سال 1985 میلادی اولین اسکنر کششی سیاه و سفید با دقت 400 نقطه در اینچ را به جهان معرفی کرد. شرکت مایکروتک بیش از 450 اختراع در زمینه تصاویر دیجیتال دارد ودر زمینه تجهیزات تصاویر دیجیتال از قبیل تجهیزات تصویری مرتبط به پزشکی، صنعت و زیست شناسی فعالیت دارد.

اسکنرها یکی از وسایل جانبی رایانه یا کامپیوتر هستند که برای تصویربرداری از اسناد، مدارک و تصاویر کاغذی برای ورود اطلاعات به رایانه طراحی شده اند. اسکنر ها برای حوزه ها و کارایی های مختلف طراحی شده اند انواع اسکنرها از جمله: اسکنرهای خانگی، اسکنرهای اداری، اسکنرهای مدارک شناسایی و پاسپورت و .... می توان اشاره کرد. اسکنرها با برندهای مختلفی مانند اسکنر اچ پی hp، اسکنر کداک Kodak، اسکنر پلاستک plustek، اسکنر کانن canon، اسکنر فوجیتسو Fujitsu و ... طراحی و تولید و به بازار عرضه شده اند.

اسکنر مایکروتک Microtek

اسکنر مایکروتک Microtek

شرکت مایکروتک در سال 1393 اسکنرهای جدید و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی اسکنرهای نسل جدید خود را روانه بازار کرد. اسکنرهای حرفه ای و پیشرفته شرکت مادیران، اسکنرهای بارکدخوان و اسکنرهای سه بعدی هستند که توسط شرکت مایکروتک طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است.

اسکنرها به این صورت عمل می کنند که تصویر یا متن موردنظر را به یک تصویر دیجیتال تبدیل می کنند و این تصاویر و متون را می توانید به راحتی به کامپیوتر یا رایانه خود منتقل کنید و آنها را ذخیره و ویرایش کنید. اسکنرها دارای انوع متفاوتی از جمله : اسکنرهای صفحه تخت یا مسطح، اسکنرهای دستی یا handheld، اسکنرهای استوانه ای و اسکنرهای شیت فد تقسیم شده اند. به عنوان نمونه اسکنرهای دستی یا handheld را بررسی می کنیم. این اسکنرها بسیار شبیه اسکنرهای صفحه تخت هستند و فقط با این تفاوت که از نیروی انسانی به جای موتور استفاده می شود. اسکنرهای دستی سرعت بالایی دارند و از این اسکنرها برای طراحی صنعتی، آنالیز کردن و وسایل پزشکی استفاده می شود.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 16 فروردين 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی