نمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAF
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت بیسیم طیف TEAF تنها بیسیم مجاز در ایران است که ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی فروش بیسیم مجاز طیف TEAF این مسئولیت را برعهده دارد که محصول اورجینال، ضمانت کالا و خدمات پس از فروش را به مشتریان محترم خود ارائه دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا تنها محصول مجاز شرکت بیسیم طیف را خدمت شما کاربرارن عزیز معرفی کنیم.

نمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAF

نماینده رسمی بیسیم طیف TEAF

نماینده رسمی طیف به این معناست که نماینده محترم دارای مجوز رسمی برای ارائه محصولات و خدمات از طرف شرکت TEAF به مشتریان خود می باشد. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAF قریب به 10 سال است که در زمینه ماشین های اداری، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، نوت بوک، لپ تاپ و تبلت، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته فعالیت دارد.

در این مقاله قصد داریم تنها دستگاه بی سیم مجاز TEAF را خدمات تان معرفی کنیم. دستگاه بی سیم واکی تاکی مجاز TEAF مدل  TF 192 دارای تاییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد و توانسته بسیاری از مشکلات ارتباطی و مدیریتی را در حوزه های مختلف برطرف نماید.

درباره بی سیم TF 192 باید بگوییم که این دستگاه بی سیم خوش دست و زیبا، بسیار سبک و کوچک طراحی شده که وزن آن با باطری حدود 110 گرم می باشد در نتیجه به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می توان به مکالمه هوشمند، رادیو FM، قفل صفحه کلید، سیستم آلارم، حساسیت بالای دریافت، 30 کانال ارتباطی، باتری موبایل، اتصال به انواع هندزفری اشاره کرد. در ضمن این دستگاه مجهز به سیستم هشدار و چراغ قوه می باشد که به کارایی های بیشتر این دستگاه می افزاید.

بی سیم مجاز طیف TEAF TF-192 در حوزه های مختلف شامل ادارات، صنایع تولیدی، پروژه های عمرانی، امور حفاظتی، نگهبان محله، مجتمع تجاری، مجتمع مسکونی، مصارف شخصی، هتل، تالار، رستوران، سالن همایش، دانشگاه، مراکز آموزشی، سالن ورزشی، مراکز تفریحی، کوهنوردی، مزارع کشاورزی، دامداری و .... کاربرد دارد.

جهت مشاوره رایگان خرید بی سیم واکی تاکی مجاز می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات عضو کانال تلگرام ما شوید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 21 فروردين 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی