صندوق فروشگاهی اورس Aures SANGO i3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی Aures i3

معرفی صندوق فروشگاهی Aures i3

صندوق فروشگاهی Aures مدل i3 با بهره گیری از تاچ حرارتی 15 اینچی ELO فرانسه از بهترین و پرفروش ترین های بازار به شمار می رود. این صندوق فروشگاهی آئورس از کالاهای مشابه با صندوق فروشگاهی اورس Aures SANGO D2550،صندوق فروشگاهی اپسون epson extreme Iوصندوق فروشگاهی اپسون epson extreme IIمی باشد.

در ادامه معرفی صندوق فروشگاهی Aures i3باید بگوییم که قابل استفاده در فروشگاه، سوپرمارکت، داروخانه و انواع فروشگاه ها است.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی اورس i3

صندوق فروشگاهی آئورس i3در رده ی سوم بازار قرار دارد. پردازنده ی آن 1.86 گیگاهرتز است. صندوق مکانیزه فروشگاهی ایورس i3 دارای یک کشوی پول و فیش پرینتر است. چاپگر ندارد اما امکان نصب آن روی دستگاه وجود دارد.

در ادامه بررسی قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی اورس i3 جنس بدنه ی این صندوق فروشگاهی سوپرمارکت آلمینیوم و فلزی است و در برابر گرد و غبار مقاوم می باشد. هم چنین از کلیه نرم افزارهای مالی، فروشگاهی و رستورانی پشتیبانی می کند.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی اورس i3

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی Aures i3

صفحه نمایش صندوق فروشگاهی Aures i3قابلیت تنظیم و تغییر تا 90 درجه را دارد. امکان نصب نمایشگر دوم و قاب رنگی در دستگاه وجود دارد. قاب رنگی آن در هفت رنگی پلی کربناتی (polycarbonate) در رنگ های سفید، مشکی، طوسی، قرمز، بنفش، آبی و نارنجی موجود می باشد. این نواوری در رنگ ها ابتدا توسط خود شرکت Auresدر سال 2005 ابداع شده و به بازار ارائه گردید.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی Aures i3بگونه ای طراحی شده است که در زیر آن فضایی برای قرار گیری یک پایه نگهدارنده صفحه نمایش وجود دارد.

صندوق فروشگاهی اورس Aures SANGO i3

صندوق فروشگاهی اورس Aures SANGO i3 پورت اتصال LAN،USB و 4 پورت سریال دارد. این صندوق مکانیزه فروش ساخت کشور تایوان است. مادربرد و تاچ صندوق فروشگاهی AURES i3تا 3 سال گارانتی تعویض دارد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر قبل از خرید می توانید به مقاله ی راهنمای خرید صندوق فروشگاهی مراجعه کنید و یا با 021-73027 تماس بگیرید.

 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی