نمایندگی کپی (فتوکپی) توشیبا در اصفهان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

توشیبا toshiba یک شرکت ژاپنی است که در سال 1939 توسط تاناکا هیساشیگ و ایشی سوکی فوجیوکا تاسیس شد. این کمپانی از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی به وجود آمده است. شرکت توشیبا در زمینه تولید محصولاتی از جمله تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ماشین های اداری فعالیت دارد و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی کپی (فتوکپی) توشیبا در اصفهان

نمایندگی کپی (فتوکپی) توشیبا در اصفهان

ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی کپی (فتوکپی) توشیبا در اصفهان و همچنین شهرستان آن شامل کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشهر است که یکی از بزرگ ترین و پرفروش ترین فروشگاه اینترنتی و حضوری در تهران می باشد.
خدمت شما کاربران عزیز و گرامی باید عرض نمایم که کمپانی توشیبا شعبه های زیادی در سراسر ایران دارد که ایده برتر پارسیان نیز نماینده فروش محصولات توشیبا را برعهده دارد و تمام محصولات اورجینال این کمپانی را با گارانتی و خدمات پس از فروش به خریداران و مشتریان عزیز نیز عرضه می کند.

یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد دستگاه های کپی هستند که در حوزه های مختلف شامل سازمان ها، اداره ها، بانک ها، خانه و ..... مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا دستگاه کپی چند کاره توشیبا که بسیار قدرتمند و پرکاربرد هستند در بازار وجود دارد. دستگاه کپی توشیبا به دو دسته کلی دستگاه کپی رنگی توشیبا و دستگاه کپی سیاه و سفید توشیباه تقسیم می شود. همان طور که پیش تر گفته شد دستگاه کپی چند منظوره توشیبا از دستگاه های قدرتمند کپی هستند که قابلیت چاپ، پرینت، اسکن و فکس اسناد و مدارک و تصاویر را در وضوح بسیار بالا را دارند.

دپارتمان خدمات ایده برتر با تکنسین های مجرب و فضایی کاملا حرفه ای و کارشناسانی مسئولیت پذیر جهت پشتیبانی آنلاین و خدمات پس از فروش و مشاوره تلفنی تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مشتریان عزیز ارائه کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های دستگاه کپی توشیبا، ماشین های اداری توشیبا و نمایندگی توشیبا Toshiba در تهران مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی