نمایندگی کپی (فتوکپی) توشیبا در مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

توشیبا toshiba یک شرکت ژاپنی است که در سال 1939 توسط تاناکا هیساشیگ و ایشی سوکی فوچیوکا تاسیس شد که در شهر توکیو قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید محصولاتی از جمله تلویزیون های LCD، رایانه های شخصی (لپ تاپ)، نیم رساناها، محصولات ذخیره سازی، لوازم خانگی و ماشین های اداری به صورت تخصصی کار می کند و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی کپی توشیبا در مشهد

نمایندگی کپی توشیبا در مشهد

خدمت شما کاربران عزیز باید عرض نمایم که توشیبا در سراسر ایران نمایندگی های زیادی دارد که ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی کپی توشیبا در مشهد و همچنین شهرستان های آن کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشهر در زمینه ماشین های اداری، نوت بوک، لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آن، تبلت، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که محصولات کمپانی توشیبا Toshiba از جمله دستگاه فکس توشیبا، دستگاه کپی توشیبا، کارتریج توشیبا، درام توشیبا و تونر کارتریج توشیبا را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان عزیز خود در سراسر ایران ارائه می دهد.

دستگاه کپی توشیبا یکی از لوازم پرکاربرد و ضروری در حوزه های مختلف کاری از جمله اداره ها، سازمان ها، بانک ها، شرکت ها و .... می باشد. چاپگر توشیبا در دو نوع دستگاه کپی رنگی توشیبا و دستگاه کپی سیاه و سفید توشیبا در بازار وجود دارد. دستگاه کپی رنگی برای چاپ تصاویر و اسناد رنگی کاربرد دارد. دستگاه کپی سیاه و سفید برای چاچ اسناد و مدارک و متن ها در تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. که هر کدام از این دستگاه کارایی های متفاوتی دارند.

ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی توشیبا در مشهد، محصولات اورجینال و باکیفیت این کمپانی را ارائه می کند. این شرکت خرید آنلاین با شرایطی امن و مطمئن و همچنین مشاوره تلفنی و پشتیبانی 24 ساعته را برای خریداران و مشتریان خود فراهم کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های دستگاه کپی توشیبا، نمایندگی توشیبا Toshiba در تهران و نمایندگی توشیبا در تهران مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی