نمایندگی پلاتر اپسون در تهران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اپسون Epson یک شرکت فناوری اطلاعات ژاپنی است که در سال 1942 میلادی در کشور ژاپن تاسیس شد. این کمپانی در واقع بخشی از شرکت ساعت سازی بزرگ سیکو محسوب می شود. محصولات تولید کننده توسط شرکت اپسون عبارتند از: انواع چاپگرهای جوهرافشان، چاپگرهای سوزنی و چاپگرهای لیزری، اسکنرها، لپ تاپ، تلویزیون های بزرگ سینمای خانگی و سایر اجزای الکترونیکی همراه می باشد.

نمایندگی پلاتر اپسون در تهران

نمایندگی پلاتر اپسون در تهران

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان نمایندگی پلاتر اپسون در تهران یکی از بزرگ ترین و پر فروش ترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری در تهران است که جهت خدمت رسانی به مصرف کنندگان ایرانی در زمینه فروش و خدمات انواع ماشین های اداری، لپ تاپ، مواد مصرفی، قطعات کامپیوتری، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته فعالیت دارد.

پلاتر اپسون یک دستگاه چاپ ویژه است که برای چاپ تصاویر گرافیکی و یا دیگر ترسیم های با عرض زیاد به کار می رود. در واقع دستگاه پلاترقادر به چاپ هر نوع عکس با عرض زیاد است که از آن برای ایجاد تابلو یا نقشه های صنعتی و شکل ها استفاده می شود و به طور معمول این کار با حرکت هد رنگریز متحرک بر روی یک صفحه کاغذی بزرگ انجام می شود. پلاترهای اپسون در سه نوع کلی از جمله پلاترهای عریض، پلاترهای کم عرض و پلاترهای رسام (که صرفا جهت ترسیم نقشه و طراحی ساخته شده اند) دسته بندی می شوند. هر کدام از این پلاترها کاربرد و کارایی خاص خود را دارند. پلاتر می تواند به سادگی یا رسم نقطه های منفرد پر شمار گرافیک های پیکسلی خوبی ارائه دهد و جهت نقشه کشی بسیار مناسب می باشد.

ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی اپسون در تهران وظایفی از جمله ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت و همچنین خدمات پس از فروش این کمپانی را در سراسر ایران به ویژه تهران ارائه می دهد. هم اکنون ایده برتر در حوزه تامین تجهیزات اداری برای تمامی مشتریان داخلی و خارجی تلاش می کند که ارائه خدمات خود را گسترس دهد.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 23 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی