نمایندگی ماشین های اداری سامسونگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سامسونگ samsung یک شرکت کره جنوبی است که در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات فعالیت دارد. این کمپانی در زمینه پرینترهای لیزری محصولات مختلفی از جمله پرینترهای لیزری تک رنگ و چند رنگ، پرینترهای لیزری، پرینترهای جوهرافشان و پرینترهای چند کاره برای حوزه های مختلف مانند خانه، اداره، دفترکار، سازمان ها و .... طراحی و تولید کرده است. لازم به ذکر است بدانید که نام تجاری شرکت سامسونگ برای چاپگرهای لیزری خود (CLP – مارک چاپگر لیزری) است.

نمایندگی ماشین های اداری سامسونگ

نمایندگی ماشین های اداری سامسونگ

امروزه برند سامسونگ در رده ی 5 برند اولی است که وقتی به کالاهای دیجیتالی مانند موبایل، لپ تاپ، پرینتر و ... فکر می کنیم مد نظرمان قرار میگیرد. ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی است که نمایندگی ماشین های اداری سامسونگ را نیز برعهده دارد. لازم به ذکر است بدانید که فروشگاه ایده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید آن را در تمامی صفحات وب سایت مشاهده کنید.

محصولاتی که ایده برتر از کمپانی سامسونگ به فروش می رساند شامل دستگاه فکس، کیت هوشمند، پرینترهای لیزری، پرینترهای جوهرافشان، دستگاه لیبل زن ، ماشین های اداری و لوازم مصرفی و جانی آن ها می باشد.

درباره ماشین های اداری سامسونگ باید بگوییم که به جهت افزایش سرعت و نظم در امور اداری و سازمانی، مغازه ها، فروشگاه ها، مدارس، مراکز تجاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. انواع ماشین های اداری در یک دسته بندی کلی به پرینتر یا چاپگر، دستگاه فکس، اسکنر و دستگاه فتوکپی تقسیم می شوند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند.

به عنوان مثال دستگاه کپی سامسونگ خود شامل دستگاه کپی لیزری و دستگاه کپی جوهر افشان است که ویژگی های خاص خود را دارند.

مشاوران و کارشناسان ایده برتر به صورت مشاوره تلفنی رایگان شما خریداران و مشتریان عزیز را راهنمایی می کنند تا محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. علاوه بر این می توانید به مقاله های نمایندگی سامسونگ در تهران و نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 23 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی