متفاوت ترین ابزار پوشیدنی Cicret Brancelet در راه است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نظرتان چیست که دیگر گوشی خود را از جیب خارج نکنید و تمام کارهایتان را روی پوست دست خود و تنها با یک دستبند اجرا کنید، بله هیجان انگیز است. نام این ابزار پوشیدنی Cicret Brancelet می باشد که کاملا مشابه با دستبندهای سلامت سونی خواهد بود.

Cicret تجهیز شده به یک پیکو پرژکتور و8 حسگر مجاورت خطی است که ساعد دست شما را شناسایی می کند و روی دستتان یک رابط کاربری اندرویدی را نمایش می دهد تا با استفاده از این سنسورها ساعد شما به یک صفحه لمسی تبدیل شود. این دستبند از حسگرهای دیگر مانند شتاب سنج و ویبره و LED هشدار دهنده نیز بهره خواهد برد تا با استفاده از شبکه های WiFi و یا بلوتوث شما را به اسمارت فون متصل می کند.

انتظار حافظه ی 8 و 16 گیگابایت در کنار این قابلیت ها انتظار بی جایی نمی باشد. به گفته ی این شرکت قابلیت استفاده در آب هم کمک شایانی به انقلابی شدن این محصول داشته است.

در ویدئو تبلیغاتی، به وبگردی، ایمیل و چک کردن پیامک ها اشاره کرده است ولی به نظر می آید کاری نباشد که نتوانیم با این محصول رویای انجام دهیم. گفته می شود که این محصول تا 2 سال آینده و با قیمت 400 دلار وارد بازار عمومی خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی