دیتا ویدئو پروژکتور جیبی vivitek Qumi Q5
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتورvivitek Qumi Q5

تکنولوژی ساخت: LED - DLP
وضوح تصویر:
WXGA 1280*800
شدت روشنایی: 500 لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 
10000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور ویویتک Qumi Q5

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور ویویتک Qumi Q5

ویدئو پروژکتور ویویتک Qumi Q5 از نوع ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل است که به آن ویدئو پروژکتور پیکو هم می گویند. این دستگاه ورژن بهبود یافته دیتا پروژکتور vivitek Q5 است که تنها تفاوت آن افزایش رزولوشن اش می باشد و دارای قابلیت اتصال بی سیم یا wifi است.

برای معرفی بیشتردیتا ویدئو پروژکتور ویویتک Q5 باید بگوییم که دستگاهی جمع و جور با وزن 500 گرم و ابعاد مناسب است که برای استفاده در جلسات دمو - بازاریابی و معرفی خدمات - مصارف شخصی و تفریحی مناسب است. از کالای مرتبط با آن می توان به دیتا ویدئو پروژکتور ویویتک vivitek Q5 اشاره نمود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور vivitek Qumi Q5

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور vivitek Qumi Q5

ویدئو پروژکتور vivitek Q5 دارای ورودی های VGAو HDMI می باشد که از پورت AV نیز برای برقراری با دستگاه های دیگر نیز برخوردار است. دارای اتصال wifi داخلی است و می توان تصاویر را بدون نیاز به اتصال سیم به صورت مستقیم از طریق لپ تاپ یا تلفن های همراه هوشمند پخش کرد. ویدئو پروژکتور VIVITEK مدل Qumi Q5 دارای تکنولـوژی لامپ DLP - LED است و به دلیل شدت روشنایی بالایی که دارد بهترین گزینه برای محیط های نیمه روشن و تاریک می باشد.

از  قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ایسوس vivitek Qumi Q5، شدت روشنایی آن که 500 لومنز است و می تواند تصویری بین 30 تا 90 اینچ را تولید کند. همچنین از فاصله 1 تا 3 متری می توان از این دستگاه تصویر گرفت. این دیتا پروژکتور 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد که می توان اطلاعات را در آن ذخیره و نگه داری کرد. طول عمر لامپ دستگاه 30/000 ساعت است که برای استفاده های طولانی مدت مناسب است و قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را داراست.

دیتا ویدئو پروژکتور جیبی vivitek Qumi Q5

ویدئو پروژکتور جیبی آیپتک vivitek Qumi Q5 در رنگ های سفید و زرد و قرمز و مشکی و سرمه ای وارد بازار شده است. اسپیکر آن 2W قدرت دارد. قابلیت نصب دانگل USB و wifi برای اتصال به شبکه وایرلس و نصب باطری جداگانه روی آن برای استفاده از برق DC را داراست و تصاویر تولید شده در آن کیفیت HD را داراست. در ضمن باطری داخلی ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: دیتا ویدئو پروژکتور ویویتک vivitek Qumi Q5,ویدیو پروژکتور ویویتک Qumi q5,خرید ویدیو پروژکتور ,قیمت پروژکتور سبک و سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی