.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت هیولیت پاکارد که به صورت مخفف اچ پی hp یک شرکت آمریکایی فناوری اطلاعات است که دفتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. این کمپانی در سال 1939 توسط بین هیولت و دیوی پاکارد تاسیس شد. لازم به ذکر است بدانید که در دنیای دیجیتال شرکت اچ پی یکی از پیشکسوتان ساخت و تولید چاپگرهای رنگی، دستگاه های پرینتر سیاه و سفید، دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی در جهان شناخته شده است. این کمپانی در حوزه تولید محصولاتی از جمله چاپگرها، سرورها، دستگاه فکس، دستگاه های پرینتر، تلفن های همراه هوشمند، نرم افزارهای مدیریت شبکه و دوربین های دیجیتال به صورت تخصصی کار می کند و فعالیت دارد.

نمایندگی اچ پی hp در تبریز

نمایندگی اچ پی hp در تبریز

ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com)  عامل نمایندگی اچ پی در تبریز و همچنین شهرستان های آن شامل آذربایجان شرقی، مراغه، مرند، میانه، اهر، بناب، سراب و آذرشهر را برعهده دارد. محصولات این کمپانی از جمله پرینتر لیزری اچ پی، بلید کارتریج اچ پی، فوم رول اچ پی، دستگاه فکس اچ پی و دستگاه اسکنر اچ پی را به مشتریان و خریدارن محترم عرضه می کند. ایده برتر به عنوان نمایندگی اچ پی در تبریز خدمات فروش شامل خدمات پس از خرید و خدمات پیش از خرید را به مشتریان و خریدارن محترم ارائه می دهد.

یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب شرکت اچ پی پرینترهای لیزری hp هستند که طبق تکنولوژی روز دینا کیفیت ساخت بالا و عملکرد بالایی دارند که در دو نوع پرینتر لیزری رنگی و پرینتر لیزری سیاه و سفید طراحی شده اند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا محصولات جدیدی پرينتر ليزري اچ پي hp دارای کارتریج تونری و ویژگی JetIntelligence  هستند که از کیفیت چاپ بالایی برخوردارند.

شما خریداران محترم می توانید هر کدام از محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان از اصل بودن کالا از نمایندگی اچ پی توسط مشاوران و کارشناسان فروش انتخاب و خریداری نمایید.

امیدواریم که بتوانیم خدماتی که شایسته این برند محبوب و محصولات آن می باشد به شما مشتریان عزیز و محترم ارائه دهیم.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو
تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی اچ پی, نمایندگی اچ پی در تبریز, پرینتر لیزری رنگی, پرینتر لیزری سیاه و سفید, پرينتر ليزري اچ پي ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی