نمایندگی فروش پرینترهای کانن canon
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کمپانی کانن یا کنون canon یک شرکت چندملیتی الکترونیکی ژاپنی است که در تولید دوربین ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربردای به صورت تخصصی کار می کند. کانن canon در زمینه تولید محصولاتی از جمله دوربین عکاسی، دستگاه های فتوکپی، دستگاه پرینتر، چاپگرهای رایانه، دوربین های تک لنزی بازتابی و ماشین های اداری فعالیت دارد.

نمایندگی فروش پرینترهای کانن canon

نمایندگی فروش پرینترهای کانن canon

شرکت canon در سال 1933 توسط یوشیداگورو و اوچیدا ساپورو تاسیس شد که در شهر توکیو ژاپن قرار دارد. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی فروش پرینترهای کانن محصولات اورجینال و با کیفیت این کمپانی را خدمت خریداران و مشتریان عزیز ارائه می دهد. ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در تهران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. ایده برتر محصولات این کمپانی از جمله دستگاه کپی، پرینتر کانن، پرینترهای جوهرافشان کنون و کارتریج canon را به فروش می رساند.

خدمت شما کاربران عزیز باید عرض نمایم که پرینترهای کانن از محبوب ترین چاپگرها در بین کاربران است که تنوع بسیار بالایی دارند. چاپگرهای کنون به دو دسته کلی پرینترهای جوهرافشان و پرینترهای لیزری دسته بندی می شوند. دستگاه فتوکپی canon در دو نوع کپی رنگی و کپی سیاه و سفید در بازار موجود هستند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارند. درباره پرینترهای جوهرافشان کنون باید گفت که با توجه به کارایی موردنظر در محیط های کاری خود به سه نوع مختلف از جمله: پرینتر تک کاره جوهرافشان، پرینتر سه کاره جوهرافشان و پرینتر چهار کاره جوهرافشان تولید و طراحی شده اند.

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی کانن canon در تهران، خرید آنلاین با شرایطی امن و آسان و همچنین مشاوره تلفنی و پشتیبانی آنلاین را برای خریداران عزیز فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات ماشین های اداری کانن، پرینترهای جوهرافشان کنون و دستگاه کپی کانن مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی کانن, نمایندگی پرینترهای کانن, نمایندگی فروش کانن, نمایندگی فروش پرینترهای کانن ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی