نمایندگی فروش پرینترهای سامسونگ sumsung
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سامسونگ sumsung یک شرکت کره جوبی است که در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات فعالیت دارد. این کمپانی در حوزه های مختلف الکترونیک از جمله لپ تاپ و چاپگرها، نمایشگرهای تصویر و تلویزیون ها، دوربین های دیجتال و ..... کار می کند.
سامسونگ در زمینه ماشین های اداری محصولات مختلفی از قبیل پرینترهای لیزری تک رنگ و چند رنگ، پرینترهای لیزری، پرینترهای جوهرافشان و پرینترهای چندکاره برای حوزه های مختلف مانند خانه، اداره، دفترکار، سازمان ها، کسب و کارهای کوچک و بزرگ تولید کرده است. لازم به ذکر است بدانید که نام تجاری شرکت سامسونگ برای چاپگرهای لیزری (CLP  - مارک چاپگر لیزری) است.

نمایندگی فروش پرینترهای سامسونگ sumsung

نمایندگی فروش پرینترهای سامسونگ sumsung

سامسونگ یک شرکت کاملا مستقل با ساختاری قدرتمند است که جزو 5 برند اولی در جهان قرار دارد. ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی فروش پرینترهای سامسونگ محصولات این کمپانی و خدمات پس از فروش آنها را به خریداران و مشتریان عزیز عرضه می کند.
فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری در تهران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. ایده برتر جهت خدمت رسانی به مصرف کنندگان ایرانی در زمینه فروش و خدمات انواع ماشین های اداری، نوت بوک، لپ تاپ، قطعات کامپیوتری، مواد مصرفی، سیستم های دوربین مداربسته و حفاظتی به صورت تخصصی کار می کند.
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا پرینترهای سامسونگ Samsung جایگاه خاصی بین کاربران پیدا کرده اند. در واقع چاپگرها یکی از قطعات جانبی کامپیوترها می باشند که کاربرد و کارایی های مختلفی دارند. پرینترهای سامسونگ بر اساس نوع مصرف و کاربرد به چند گروه مختلف دسته بندی می شوند که عبارتند از: پرینترهای جوهرافشان، پرینترهای لیزری سیاه وسفید، پرینترهای لیزری رنگی، پرینترهای چندکاره و پرینترهای قابل حمل.

شما خریداران محترم می توانید محصول مورد نیاز خود را با اطمینان از اصل بودن کالا از نمایندگی سامسونگ توسط کارشناسان فروش انتخاب و خریداری نمایید.

امیدواریم که بتوانیم خدماتی که شایسته این برند محبوب و محصولات آن می باشد به شما مشتریان عزیز و محترم ارائه دهیم.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی سامسونگ, نمایندگی پرینترهای سامسونگ, نمایندگی فروش سامسونگ, نمایندگی فروش پرینترهای سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی