نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی HP
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت اچ پی یا هیولت پاکارد در سال 1939 توسط بیل هیولت و دیوی پاکارد در شهر کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد. این کمپانی در زمینه تولید محصولاتی از جمله لپ تاپ، دوربین دیجیتال، چاپگرها، سرورهای قدرتمند، تلفن های همراه، ماشین های اداری و نرم افزارهای مدیریت شبکه فعالیت می کند.

نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی HP

نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی HP

خدمت تان باید عرض نمایم که در حال حاضر کمپانی اچ پی hp یکی از پیشکسوتان ساخت و تولید چاپگرهای رنگی، چاپگر سیاه و سفید، دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی در دنیای دیجیتال است. نمایندگی اچ پی به این معناست که نماینده محترم دارای مجوز رسمی برای ارائه محصولات و خدمات از طرف HP به مشتریان خود می باشد. ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی HP محصولات این شرکت را به فروش می رساند که عبارتند از: پرینتر لیزری اچ پی، پرینترهای جوهرافشان hp، پرینتر سوزنی اچ پی، دستگاه فکس HP، کارتریج اچ پی، ماشین های اداری و مواد مصرفی آنها.

پرینترهای اچ پی hp یکی از چاپگرهای محبوب و پرفروش از بین برندهای مختلف در ایران است که از تنوع بالایی برخوردار می باشند. در واقع پرینتر همان طور که می دانید دستگاهی است که به رایانه متصل شده و عملیات چاپ تصاویر و متون و اطلاعات را انجام می دهد. البته امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا پرینترهای چندکاره که از چاپگرهای قدرتمند اچ پی می باشند روانه بازار شده اند که به راحتی می توان چند کار را باهم روی یک دستگاه انجام داد شامل فکس، اسکنر، کپی و پرینت. در واقع دستگاه های پرینتر اچ پی hp به چند دسته مختلف تقسیم می شوند: پرینترهای تک کاره اچ پی، پرینترهای چندکاره اچ پی، پرینترهای لیزری hp و پرینترهای جوهرافشان اچ پی که هر کدام از این پرینترها کارایی و ویژگی های خاص خود را دارند.

مشاوران ایده برتر شما مشتریان عزیز و خریداران گرامی را راهنمایی می کنند تا بهترین محصول را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی اچ پی, نمایندگی پرینترهای اچ پی, نمایندگی فروش اچ پی, نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی