نمایندگی فروش پرینترهای اپسون epson
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اپسون epson یک شرکت فناوری اطلاعات ژاپنی است که در سال 1942 میلادی در کشور ژاپن تاسیس شد. این کمپانی بر روی محصولاتی عبارتند از: انواع چاپگرهای جوهرافشان و چاپگرهای سوزنی، لپ تاپ، اسکنرها، تلویزیون های بزرگ سینمای خانگی و سایر اجزای الکترونیکی کار می کند که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی فروش پرینترهای اپسون epson

نمایندگی فروش پرینترهای اپسون epson

کمپانی اپسون در واقع بخشی از شرکت ساعت سازی بزرگ سیکو محسوب می شود که به عنوان بزرگترین شرکت های تولیدکننده چاپگر در جهان اطلاعات و تجهیزات مربوط به تصویر برداری می باشد.  

نمایندگی اپسون به این معناست که نماینده محترم دارای مجوز رسمی برای ارائه محصولات و خدمات از طرف کمپانی Epson به مشتریان خود می باشد. لازم به ذکر است که ایده برتر پارسیان به عنوان عاملیت نمایندگی فروش پرینترهای اپسون در زمینه ماشین های اداری و قطعات کامپیوتر مشغول به کار است. فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی اپسون در تهران ارائه محصولات این کمپانی و خدمات پس از فروش آن را بر عهده دارد.

پرینترهای اپسون یکی از ماشین های اداری پرکاربرد و مهم هستند که در دو نوع شامل پرینتر سوزنی و پرینتر جوهرافشان طراحی شده اند. هر کدام از این چاپگرها کاربردها و کارایی های مختلفی دارند که در حوزه های مختلفی از جمله شرکت ها، اداره ها، سازمان، مصارف خانگی، بانک ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. درباره پرینترهای جوهرافشان اپسون باید خدمت تان عرض نمایم که به دو نوع چاپگر رنگی و چاپگر سیاه و سفید تقسیم می شوند. یکی از قابلیت های خوب پرینترهای اپسون این است کارتریج های آن قابلیت شارژ مجدد شدن را دارند که این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه های نگهداری می شود.

دپارتمان خدمات ایده برتر با تکنسین های مجرب و فضایی کاملا حرفه ای، کارشناسانی مسئولیت پذیر جهت پشتیبانی آنلاین و خدمات پس از فروش را در جهت خدمت رسانی به مشتریان عزیز ارائه کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های پرینتر جوهرافشان اپسون، پرینتر سوزنی اپسون، نمایندگی اپسون در تهران و پرینتر اپسون Epson مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی اپسون, نمایندگی پرینترهای اپسون, نمایندگی فروش اپسون, نمایندگی فروش پرینترهای اپسون ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی