نمایندگی پرینترهای کانن Canon در تهران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کانن CANON یک شرکت الکترونیکی ژاپنی و چند ملیتی است که در سال 1933 توسط یوشید اگورو و اوچیدا سابورو تاسیس و ثبت شد. این کمپانی بر روی محصولاتی از جمله: دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی، چاپگرهای رایانه، دوربین های دیجیتال و ویدیویی، دوربین های تک لنزی بازتابی فعالیت دارد که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی پرینترهای کانن Canon در تهران

نمایندگی پرینترهای کانن Canon در تهران

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا پرینترهای CANON با کارایی و کاربردهای مختلف برای حوزه های متفاوت طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. همان طور که می دانید چاپگرها یکی از لوازم جانبی مهم و پرکاربرد رایانه ها می باشند که عملیات چاپ اطلاعات و تصاویر را انجام می دهند. ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی پرینترهای کانن در تهران یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری در تهران است که محصولات این کمپانی از جمله دستگاه کپی کانن، پرینتر کانن، پرینترهای جوهرافشان کنون، اسکنر canon و ماشین های اداری کانن را خدمت شما کاربران عزیز عرضه می کند.

پرینترهای کنان CANON بر اساس نوع مصرف و کارایی متفاوتی که دارند به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از : پرینترهای جوهر افشان کانن، پرینترهای قابل حمل کنون، پرینترهای لیزری سیاه و سفید کانن، پرینترهای لیزری رنگی کنون، پرینترهای چند کاره کانن که هر کدام از این چاپگر ها کاربردها و کارایی متفاوتی دارند. پرینترهای چندکاره کانن از قدرتمندترین چاپگرها هستند که همزمان می توان عملیات چاپ، پرینت، فکس و اسکنر را در یک دستگاه داشت.

ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی کانن در تهران وظایفی از جمله ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت را دارد. همچنین خدمات پس از فروش این کمپانی را در سراسر ایران به ویژه تهران ارائه می دهد. این شرکت خرید آنلاین در وب سایت (ebpnovin.com) شرایطی امن و آسان، همچنین مشاوره تلفنی و پشتیبانی آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های دستگاه کپی کانن، پرینترهای جوهرافشان کانن و ماشین های اداری کانن مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی پرینتر کانن, نمایندگی پرینتر کانن در تهران, نمایندگی چاپگر کانن در تهران, نمایندگی کانن در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی