نمایندگی پرینترهای کانن Canon در تبریز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کانن CANON، یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در توکیو ژاپن قرار دارد. این کمپانی به صورت تخصصی بر روی تولید دوربین ها، تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری فعالیت می کند. محصولات این شرکت عبارتند از : دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی، چاپگرهای رایانه، دوربین های دیجیتال و ویدیویی، دوربین های تک لنزی بازتابی می باشد که به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی پرینترهای کانن Canon در تبریز

نمایندگی پرینترهای کانن Canon در تبریز

لازم به ذکر است بدانید که کنون canon در آغاز سال 2015، بزرگترین شرکت دولتی دهم در ژاپن قرار گرفت که توسط سرمایه بازار اندازه گیری شد. ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی پرینترهای کانن در تبریز و همچنین شهرستان های آن شامل آذربایجان شرقی، مراغه، مرند، میانه، اهر، بناب، سراب و آذرشهر را برعهده دارد و محصولات اورجینال این کمپانی را با گارانتی معتبر خدمت خریداران و مشتریان عزیز عرضه می کند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا پرینترهای کانن که یکی از لوازم جانبی رایانه ها هستند کاربردهای وسیعی در حوزه های مختلف کاری دارند. چاپگرهای کنون بر اساس نوع مصرف و کارایی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که شامل: پرینترهای جوهرافشان کانن، پرینترهای لیزری کانن، پرینترهای رنگی کنون، پرینترهای سیاه و سفید canon، پرینترهای چندکاره و پرینترهای قابل حمل کانن. هر کدام از این چاپگرها کاربردها و کارایی های متفاوتی دارند که در مدل های متنوع طراحی، تولید و در بازار موجود می باشد.

خدمت شما کاربران عزیز باید عرض نمایم که نمایندگی کانن به این معنا می باشد که نماینده محترم دارای مجوز رسمی از طرف کمپانی Canon جهت ارائه محصولات و خدمات به مشتریان خود می باشد. شما خریداران گرامی می توانید هر کدام از محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان از اصل بودن کالا در سایت ایده برتر (ebpnovin.com) مشاهده کرده و توسط کارشناسان فروش انتخاب و خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های پرینتر کانن، پرینترهای جوهرافشان کنون، ماشین های اداری کانن و نمایندگی کنون canon در تهران مراجعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی پرینتر کانن, نمایندگی پرینتر کانن در تبریز, نمایندگی چاپگر کانن در تبریز, نمایندگی کانن در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی