نمایندگی پرینترهای کانن Canon در اصفهان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کانن یا کنون canon یک شرکت فناوری الکترونیکی ژاپنی است که در تولید محصولات تصویربرداری و نوری از جمله دوربین، فتوکپی، پرینتر، کامپیوتر و تجهیزات پزشکی تخصص دارد و در توکیو ژاپن مستقر می باشد.

نمایندگی پرینترهای کانن Canon در اصفهان

نمایندگی پرینترهای کانن Canon در اصفهان

در آغاز سال 2015 کمپانی کانن به عنوان بزرگترین شرکت دولتی دهم در ژاپن قرار گرفت که در سال 1990 اولین شرکتی بود که طرح جمع آوری و بازیافت کارتریج های دستگاه کپی را مطرح و اجرا کرد. ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی است که عامل نمایندگی پرینترهای کانن در اصفهان و همچنین شهرستان های آن از جمله کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشه را نیز برعهده دارد.

پرینترهای کانن یکی از لوازم مهم ماشین های اداری هستند که در حوزه های مختلف شامل سازمان ها، اداره ها، بانک ها، فروشگاه ها، شرکت های بزرگ و کوچک کاربرد وسیعی دارند. پرینترهای کنون به دو دسته کلی پرینترهای جوهرافشان canon و پرینترهای لیزری کنون تقسیم می شوند که در مدل های متنوع طراحی و تولید شده اند.

نکته مهمی که در مورد پرینترهای کانن حائز اهمیت است مواد مصرفی آنها می باشد که با توجه به نوع دستگاه پرینترها شامل کاغذ، تونر و کارتریج هستند. در پرینترهای جوهرافشان از جوهر به عنوان مواد مصرفی استفاده می شود و در پرینترهای لیزری کانن از تونر یا رنگ های پودری برای چاپ اطلاعات و تصاویر گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمت شما کاربران عزیز و گرامی باید عرض نمایم که کمپانی کانن شعبه های زیادی در سراسر ایران دارد که ایده برتر پارسیان نیز عامل نماینده فروش محصولات کانن را برعهده دارد و تمام محصولات اورجینال این کمپانی را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

در پایان باید بگوییم که شرکت ایده برتر پارسیان دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب، فضایی کاملا حرفه ای و کارشناسانی مسئولیت پذیر را جهت خدمت رسانی به شما مشتریان و خریداران عزیز  فراهم کرده است.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول – واحد دو

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی پرینتر کانن, نمایندگی پرینتر کانن در اصفهان, نمایندگی چاپگر کانن در اصفهان, نمایندگی کانن در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی