پاور پن، راه حلی ساده تر از پاور بانک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با ابزاری کاربردی، کوچک و چندکاره به نام پاور پن بیشتر آشنا شوید. در واقع این گجت را می توان قلمی دانست که می‌تواند گوشی شما را شارژ کند و یا حتی امکان استفاده از قلم استایلوس را فراهم سازد. احتمالا می‌دانید که همراه داشتن یک پاوربانک چندان کار راحتی نیست و اگر از آن دسته افرادی باشید که کوله‌پشتی روی دوششان نمی گذارند، سختی کارتان چند برابر خواهد شد.

همه میدانیم همراه داشتن یک قلم در جیب کار راحتی می باشد. در واقع پاور پِن اولین قلم دنیا است که در داخل آن یک باتری تلفن هوشمند قرار داده شده است.  شما می‌توانید این قلم را در جیب پیراهن یا کت خود قرار دهید تا همیشه یک گجت برای یادداشت‌ برداری همراه داشته باشید که در عین حال می‌تواند در مواقع مورد نیاز، اسمارت فون شما را هم شارژ کند.

نکته جالب این است که Power Pen هم از درگاه لایتنینگ برای محصولات اپل و هم microUSB  پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوانید آیفون، تلفن اندرویدی یا ویندوز فون خود را شارژ کنید. نکته جذاب این قلم، یک بخش استایلوس می باشد تا با استفاده از آن بتوانید با تلفن یا تبلت لمسی‌تان کار کنید

در واقع این ایده اصلا نو نمی باشد ولی این که بتوانید در یک ابزار کوچک مانند خودکار همه این امکانات را همزمان داشت، نشان از خلاقیت تیم طراحی می دهد که قطعا کمک شایانی به فروش آن خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی