کارت حافظه ای رو به بی نهایت!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر از آن دسته از عکاسان یا فیلمبردارانی هستید که در هنگام فیلمبرداری و یا عکاسی با کمبود فضا در کارت حافظه مواجه شده اید، دیگر نگران این موضوع نباشید، چون SanDisk که از بزرگترین تولید کنندگان کارت حافظه و فلش مموری است، کارت حافظه ای با حجم 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی تولید کرده است. این کارت حافظهpro SDXC  GB Extreme 512 نام دارد.

سرعت نوشتن  روی این کارت حافظه 95 مگابایت بر ثانیه است که حتی برای فیلمبرداری 4K کافی است. فرمت فور کی، یک استاندارد در فیلمبرداری و کارت گرافیک رایانه است. تعداد پیکسل‌های این فرمت چهار برابر فرمت فول اچ‌دی بوده و وضوح آن، ۴۰۰۰ پیکسل در هر رزولوشن افقی است. بعد از تولید نمایشگرهای LED و ۳D، نسل جدید تلویزیون ها و صفحه نمایش ها وارد بازار شدند. امروزه بیشتر برندهای معتبر از تلویزیون های ۴K خود رونمایی کرده اند و با ورود برندهای دیگر نظیر پاناسونیک و سامسونگ به این عرصه، رقابت در تولید و صفحه نمایش های ۴K بیش از پیش داغ شده است. 

با این حساب، با داشتن این کارت حافظه می توانید ساعتها فیلمبرداری با کیفیت بالا داشته باشید و نگران پر شدن کارت حافظه خود نباشید. قیمتی که سن دیسک برای این قطعه جانبی در نظر گرفته 800 دلار است که قیمت نسبتا بالایی است و استفاده از آن را محدود به عکاسان و فیلمبرداران استودیوهای حرفه ای می کند.





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی