لیبل پرینتر دایمو Dymo coolClicks
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لیبل پرینتر دستی دایمو coolClicks
عرض چاپ: 9 میلی متر
نوع برش: دستی

معرفی لیبل پرینتر Dymo coolClicks

لیبل پرینتر دستی دیمو یا دایمو مدل Dymo coolClicks از سری دستگاه های کارآمد در زمینه لیبل پرینتر قرار دارد که منبع تغذیه آن 2 عدد باتری قلمی می باشد. قیمت و خرید پرینتر لیبل زن دایمو coolClicks با توجه به امکاناتش بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در ادامه به معرفی لیبل پرینترDymo coolClicks می پردازیم، این پرینتر لیبل زن  جهت مصارف اداری، خانگی و انبارهای کوچک پیشنهاد می شود. این چاپگر لیبل زن دارای طراحی ارگونومیک و زیبا است که لیبل هایی با عرض 9 میلی متر را چاپ میکند. از کالای مرتبط با آن می توان به دستگاه لیبل پرینتر برادر Brother PT-E100VP اشاره نمود.

معرفی لیبل پرینتر Dymo coolClicks

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر دایمو coolClicks

چاپگر لیبل زن دایمو coolClicks تنها با فشار دادن یک دکمه لیبل را به چاپ می رساند. این لیبل زن  دارای ابعاد بسیار کوچک و وزن بسیار پایینی است که استفاده کاربری با آن بسیار راحت می باشد.

از قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر دایمو coolClicks باید گفت که قابلیت چاپ بارکدهای حروف انگلیسی را دارد. برچسب‌های مورداستفاده در این محصول در رنگ‌های متنوع و شاد موجود هستند و لیبل‌های بسیار چشم‌نواز و رنگین تولید می‌کند.

لیبل پرینتر دایمو Dymo coolClicks

در پایان باید گفت که لیبل پرینتر دایمو Dymo coolClicks، جزو گروه لیبل پرینترهای دستی و قابل حمل قرار دارد که دستگاهی کوچک و با قیمت بسیار مناسب است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: لیبل پرینتر, پرینتر لیبل زن, لیبل زن, لیبل پرینتر دستی دایمو coolClicks, پرینتر لیبل زن دایمو coolClicks, قیمت لیبل زن coolClicks ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 15 تير 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی