برد هوشمند پرومتین promethean Touch
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برد هوشمند لمسی promethean

ابعاد: 78 اینچ
نوع برد: آموزشی
قابلیت نوشتن ماژیک: دارد

معرفی برد هوشمند پرومتین Touch

برد هوشمند لمسی promethean از تکنولوژی مادون قرمز بهره برده است که جزو تجهیزات آموزشی قرار دارد. این تخته هوشمند تحت لیسانس کشور انگلستان است که امکان نگارش با ماژیک وایت برد معمولی را دارد. قیمت برد هوشمند پرومتین promethean Touch از لحاظ طراحی و کیفیت مقرون به صرفه می باشد.

 

در ادامه به معرفی برد هوشمند پرومتین Touch می پردازیم، این وایت برد هوشمند از تکنولوژی صفحه سرامیکی مستحکم با روکش نانو مات و ضد انعکاس نور در برابر ضربات احتمالی را داراست. برد تعاملی 78 اینچ Touch پرومتین برای کلاس های درس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها مناسب می باشد.

قابلیت ها و کاریی های فنی برد هوشمند promethean Touch

برد هوشمند لمسی پرومتین دارای ابعاد 78 اینچ و نسبت 4:3 است که مجهز به پورت ارتباطی USB و کلیدهای میانبر در اطراف وایت برد می باشد. برد هوشمند تعاملی promethean Touch مجهز به خاصیت مالتی تاچ و استفاده 6 نفر به صورت هم زمان است که به وسیله انگشت، قلم یا هر شی دیگری به راحتی می توانید صفحه برد هوشمند را لمس کنید و اطلاعات خود را به نمایش بگذارید.

از دیگر قابلیت ها و کاریی های فنی برد هوشمند promethean Touch داشتن نرم افزار قدرتمند actvinspire با پشتیبانی از زبان فارسی است. برد هوشمند پروگرس از سرعت ردیابی قلم 200 اینچ بر ثانیه و جنس فریم ضد ضربه برخوردار می باشد که از مزایای خوب آن به شمار می رود. دارای پورت ارتباطی USB و کلیدهای میانبر در اطراف وایت برد است.

برد هوشمند پرومتین promethean Touch

در پایان باید بگوییم که برد هوشمند پرومتین promethean Touch از میزان رزولوشن 32768*32768 برخوردار است که تصاویر با کیفیت بالا و سرعت عملکرد بسیار بالایی را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: برد هوشمند, برد هوشمند پروگرس, برد هوشمند پرومتین, قیمت برد هوشمند پرومتین Touch, پرد هوشمند لمسی پرومتین ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 15 تير 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی