پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی HP 477fdw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی 477fdw
 
چاپ:مشکی (4کاره)
تکنولوژی چاپ:لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید:27 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ:600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی: 
 HP 410A
دارای قابلیت اسکن و چاپ دورو
 
 

معرفی پرینتر لیزری اچ پی 477fdw

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی hp 477fdw یکی از قدرتمند ترین و کار آمدترین پرینتر های خود در بین چهار کاره های رنگی میباشد که تقریبا تمامی امکانات لازم برای یک پرینتر حرفه ای و همه چیز تمام را دارد. خرید پرینتر لیزری مدل HP 477fdw با توجه به داشتن 4 قابلیت کپی، پرینت، اسکن و فکس از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد.

در ادامه معرفی پرینتر لیزری اچ پی 477fdw باید گفت که با سرعت چاپ 27 برگ در دقیقه که با همین سرعت نیز توان کپی را نیز دارد برای مصارف سازمانی و اداری توصیه می شود. از کالای مرتبط با آن پرینتر لیزری چهار کاره hp 277N، پرینتر لیزری چهار کاره hp 277DW و پرینتر لیزری چهار کاره hp 177FW به شمار می رود.

 

معرفی پرینتر لیزری اچ پی 477fdw

قابلیت ها و کارآیی های فنی پرینتر لیزری HP 477fdw

پرینتر لیزری رنگی hp 477fdw یک پرینتر چهارکاره لیزری قدرتمند است که با داشتن صفحه نمایش لمسی از نوع LCD  در سایز 403 اینچی انجام کار را برای کاربر بسیار ساده کرده است. به نحوی که کاربر می تواند برای راحتی کار زاویه پنل را تغییر داده و از روی آن به طور مثال شدت رنگ برای کپی را تنظیم کند در ضمن از طریق آن پرینت بگیرد،کپی کند، اسکن بگیرد و فکس ارسال نماید. پرینتر لیزری اچ پی hp مدل HP 477fdw از سرعت چاپ بسیار بالایی برخوردار است که با رزولوشن چاپ به میزان 600*600 dpi کیفیت چاپ بسیار خوبی را ارائه می دهد.

همچنین از قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری HP 477fdw از جمله چاپ به صورت دورو، اسکن توسط ADF به صورت دورو و اتوماتیک از برترین و کار آمد ترین امکانات این چاپگر میباشد. توان کار این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی در هر ماه 50000 برگ است و دارای سینی کاغذ 250 برگی میباشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی 477fdw

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی 477fdw

پرینتر رنگی چهار کاره اچ پی 477 مثل تمام پرینترهای چهار کاره لیزری رنگی دارای 4 کارتریج رنگی است. بعد از تمام شدن تونر، می توان کارتریج را شارژ کرد و یا آن را با کارتریج طرح یا فابریک جایگزین کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی 477fdw از 4 کارتریج رنگی به شماره HP 410A بهره برده است که میزان کارکرد کارتریج رنگی آن 2300 برگ و کارکرد کارتریج مشکی آن 2300 برگ کاغذ می باشد.

پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی HP 477fdw

در پایان باید بگوییم پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی HP 477fdw دارای wireless و امکان ارسال دستور چاپ به صورت بیسیم میباشد که با توجه به این موضوع میتوان از airprint و eprint نیز استفاده کرد. به همین منظور کاربران سازمانها و شرکت ها نیز میتوانند به راحتی با استفاده از شبکه ethernet، این چاپگر را در بین کاربران خود به اشتراک بگذارند. ضمنا دانلود درایور پرینتر لیزری اچ پی 477fdw در ابتدای صفحه قرار دارد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: پرینتر, پرینتر لیزری, پرینتر لیزری اچ پی, پرینتر اچ پی 477fdw, پرینتر اچ پی 477, چاپگر اچ پی 477fdw ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 21 تير 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی