شناخت نقاط مشترک میمون و اوباما توسط کره شمالی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با توجه به اخبار موجود به نظر می آید کره شمالی همچنان با قطعی اینترنت دست و پنجه نرم می کند و تنها امریکا را مسئول این ماجرا می شناسد و این اتفاق را نتیجه ی یک کار نکرده می داند.

سونی پیکچرز، اکران فیلم The Interview، کشته شدن رهبر کره شمالی، قطعی اینترنت- اینها دغدغه های امروز دو کشور آمریکا و کره شمالی می باشد تا خبرگزاری رسمی کره شمالی KCNA، دیروز در اطلاعیه ای اختلاف این دو را جدی تر کند و قطعی اینترنت کشور کره شمالی را کارهای خنده دار  آمریکا توصیف کند. اگر بدون هیچ تعارفی بگوییم که در اطلاعیه کمیسیون دفاع ملی کره شمالی آمده است: "ایالات متحده آمریکا با آن هیکل درشتش خجالت نمی‌کشد که مثل بچه‌هایی که نمی‌توانند آب بینی‌شان را بالا بکشند، بازی قایم باشک به راه انداخته و اینترنت رسانه‌های جمهوری ما را قطع می‌کند" و  اوباما را یک آدم بی ملاحظه و مانند یک میمون در جنگل در خصوص رفتارش خطاب کرده اند چه عکس العملی خواهید داشت؟!

واکنش امریکا به این واژه ها قطعا شنیدنی خواهد بود. شنیده شده، کره شمالی از ترس تأثیرات این فیلم بر افکار شهرمندانش، محدودیت‌های ویژه ای را بر واردات فیلم‌های خارجی اعمال کرده است





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 دی 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی